hétfő, december 01, 2008

screwed

este mókukkával beszélgettem, közben a betmen ütötte vágta jokert, majd aludni tértem. reggelre elmúlt az utolsó painkiller hatása, azóta megint nem jó. felhívtam a rendelőt, de nem vették fel. ezt fél órán keresztül próbálgattam semmi eredménnyel. a neten meg lehet találni, hogy ki hol rendel, de hogy mikor azt nem. így besétáltam arendelőbe, ahol egy undok fehérköpenyes nő, úgy vágtában közölte velem, hogy a kezelő orvosom 2 éve nem praktizál, az új orvosom meg délután 4-től rendel. mondom, jó ebben az esetben jó lesz nekem egy olyan orvos is, aki a négy fal között fellelhető. de nem, nekem az az orvosom. kérdeztem h a telefoncsörgést szokta e hallani, mert ezt ha feveszi a kis készüléket akkor közölhette volna abban is. erre az volt a válasz h sok a dolga. ribanc...

visszajöttem ide a webbe, főnökkel beszélgettem, szte szabad háziorvos választás van, ahhoz megyek akihez akarok. remek.

mindegy most visszamegyek oda 3ra, nehogy a sok kriptaszökevény beelőzzön, ha ottvan ez az utolsó kurva akkor agyonütöm egy vastabletta receptjével, kitátom a szám a doki előtt, feliratok egy vagon cataflamot és 3 évre rendben is leszek megint.

Nincsenek megjegyzések: