vasárnap, november 23, 2008

loading... load error

REWIND the tape...
vasárnap reggel... brrrrrrrrrrrrr... szombat du brrrrr........ péntek este brrrrrrrrrrrr.... péntek reggel STOP... PLAY

a péntek egy fellélegzés volt. titánokat magukra hagytuk a webaruhazban és szabival elmentünk az egyik beszálítónk által rendezett gatheringre. a polus mozijának egy vetítőtermében rendezték az összejövetelt. sok öltönyös, helyes hostess lányok, egyik különösen, szfinxként álldogált, kihúzva magát, felügyelve, hogy rendben megkapjuk a narancsleveinket...

egy emberrel sem beszélgettünk, meghallgattuk a prezentációkat, megtudtuk, hogy a vezető nyomtató márkák hány trillió euro bevételt produkáltak, hogy mennyi energiát fordítanak a környezetvédelemre és hogy igaziból gutenberg tőlük lopta a nyomtatás ötletét.

leült mellénk egy testesebb paraszt és az előadás harmadik percében már aludt. ennyi ésszel ülhetett volna egy hátsó sorba is, de nem simán előre. és mint a testesebb bunkók általában nem is átallott fenhangon horkolni. ami eleinte mosolyt csalt az orcámra, majd elkezdett zavarni. nem azért mert olyan kurvára féltem hogy lemaradok valami fontos infóról, hanem mert az emberek csokorban forgatták felénk a fejüket, hogy ez meg ki a fasz??????

ettünk ittunk, volt tombola, majd megnéztük az új 007-es filmet, ami annyira rossz, hogy nem is értem hogyan nevezhetik james bond filmnek.

az új bond valszeg a terminátor 4 szerepére készült, amikor szóltak neki, hogy kis változás van a tervben, de aggódnia nem kell, mert szövege nem lesz több. stílus nuku, csak a faarccal gyilkolás. szinészi játéka meghaladta van damme-ét, de még nem érte el steven seagal-t.

visszamentünk a boltba, majd sinkóval sétáltunk egyet az esőben, bele a mcdo-ba, onnan ide haza, innen az instantba. romkocsma a javából, a város összes emberével zsúfolva. bal vállam már belilult a mellettem ehaladó lökdösésétől. egy korsó méregdrága sör után fellázadtunk és átmentünk szilvuba. szerencsére 6 lépésre van onnan. ott még sör.

nem akart körvonalazódni az este további része, de egy házibuli megmentett bennünket.
nem ismertem egy lelket sem, de a kis klikkünk a konyhában szerencsétlen részegre itta magát. bőszen kínáltak minket fénnyel, ami egy szodásszifonba csavart vodka és némi málnaszörp keveréke. kb mint a pángalaktikus gégepukkasztó.

lementünk még monoba, ahol én már egyáltalán nem voltam magamnál. csak azt nem nem tom h akkor kinél voltam?

vhogy hazajutottam, ez biztos, mert a galérián ébredtem ruhában.

kajára gondolni sem tudtam. inni is csak gyümölcslevet kívántam. beszereztem még a boltban egy adag fornetti féle péksütit, amitől pár órával később igencsak rosszul lettem.

este átjött egy ismerősöm meglátogatni. megittunk egy üveg bort, egy pezsgőt. kakukkkk...

most azon elmélkedem, hogy éhen vesszek vagy felöltözzek és átvágva a kint tomboló blizzardon beszerezzek vmi alap hamit.

-----------------------------------------------

sajtóbúvár rovat új cikkel bővül...

indexen olvasható ökörka megható története, aki bemászott a pandához,hogy keblére ölelje, majd macika megcsócsálta. " dehát olyan kis puszilgatni való..." az, hogy vadállat az az apróbetűs részben volt megírva csak, a marketingje nagyon erős pandácskának...

azon filóztam, hogy mennyi mindent öltöztetnek fel nekünk fekete fehér medvének.
a fornetti tuti hogy ott van. mcdo is élen jár. cigaretta nem is kétséges. bár arra már ráírjak, hogy ebbe beledöglesz te barom és legyél szíves kicsengetni érte 600 ft-ot.
aztán pandának álcázzák még a gyógyszereket is. bejött egy dokinéni a boltba és panaszkodott, hogy jelenlegi nyomtatója lassan köpi a recepteket és idős bácsinak ott kell üldögélnie mire kinyomtatja neki a 12 különböző receptet, amivel emberünk kihúz majd még egy hónapot. who the fuck wants to live forever? and why? lehet h 30 évesen könnyen beszélek erről???? majd pár év múlva kiderül...

szóval a pandák...

Nincsenek megjegyzések: