szombat, november 15, 2008

home alone

brothers and sisters... hello

szombat éjjel, hol máshol mint itthon, kivel mással mint magammal hogy másképp mint józanul
pont amilyennek a tökéletes 7végi mulatságnak lennie kell. nyugi nem rinyálni készülök, eszemben sincs, freedom of choice, ezt választottam erre a hétvégére. hogy kigyógyítsam magam egy nasty megfázásból, hogy megkíméljem a pénztárcám és legfőképp mert erre vágyom most.

nagyon durva hetet tudhat maga mögött a webarhaz és összes lakója, kitettük e lelkünket, hogy ellásuk a npéet tintapatronokkal. el is fáradtunk belé. én tuti...

péntek este miután hazaértem befaltam a maradék pizzám, leültem a gép elé és kristóffal beszélgettem. nincs nagy formában a srác, de kiheveri...

pár órával később ariellel váltottam pár szót, míg bevedelt egy fél pincészetet én meg elszívtam a pécsi dohánygyárat.

délben ébredtem vki teflonjára. már nem emlékszem, csak arra, hogy első gondolatom megint az volt, h te jó ég elkések melóból. ez kezdi kikezdeni az ép elmém, vmit tennem kell ellene.

átjött ádám öcsém, kit nem láttam már vagy fél éve. beszélgettünk, játszottunk, csatlakozott peti öcskös és beugrottunk a mediamarkt-ba körülnézni. ő egy tv-vel távozott. összeraktuk nála a kütyüt, hazadobott, nála maradt a mobilom, úgyhogy, aki most hív csalódni fog.

én megörököltem a monitorját, ami nem kis fejfájást okozott vagy másfél óráig. az istenért nem tudtam üzembe helyezni, mígnem a neten megnéztem sorstársaim bejegyzéseit. ismét hálát szeretnék rebegni a netet providáló ismeretlennek.

semmi velős nem jut most eszembe, se megható, se fantáziadús. mindenki találjon ki magának vmi izgit. rám ne számítsatok...

Nincsenek megjegyzések: