vasárnap, november 16, 2008

a legkisebb mind megette

imádok főzni. meg sütni. innen már csak egy lépés h elkezdjek kardigánt kötni és sálat horgolni.

tegnap vettem 6 ceruza elemet, hogy beüzemljem a cimkenyomtatóm, amire semmi szükségem sincs. pláne hogy itthon kiderült h nem is cerka hanem a AAA-s elemmel működik. istennek néha kegyetlenek a tréfái.

ez a james bond, amit megnéztem most, az egyik első videokazettánk volt. nagyszüleim hoztak egy videot asszem kanadából az egyik rokonlátogatás során. volt hozzá pár filmünk. egy tom és jerry, egy donlad kacsa, a 007 - halálvágta, amit azóta nem is láttam. hozzá kell tennem, hogy a videot idén tavasszal dobtam ki egy lomtalanítás alkalmával. toshiba járgány kb 30 kiló és már alig működött. de azért szép teljesítmény volt így is.

talán ebben a filmben láttam először néger nőt. és grace jones elég ijesztő darab. pláne hogy állandóan keménykedik és 4 mondata van. ez pont a fele mint amennyi embert megfojt. ha már 007, pénteken főnökkel vmi happeningre megyünk, ahol levetítik majd az új részt is. remek lesz.

Nincsenek megjegyzések: