hétfő, november 03, 2008

te mondd azt, hogy rablótámadás

2220
csütörtök este.

tudom, szűk volt a szavam az elmúlt pár napban. valahogy mindig úgy jött ki, hogy mozgásban voltam. van amikor egész héten bezárom magam elefántcsont tornyomba és innen szemlélem a wilágot, de ezen a héten nem tudtam a seggemen maradni.
ma reggel a civil rádióban voltam hivatalos fecóval. interjú a vámpírral címen beszélgettünk a kommunáról és az egészség iskoláról. úgy érzem egész jól sikerült az eszmecsere. akadt kedves betelefonáló hölgy és meghívtak egy másik műsorba is. szóval, aki lemaradt erről még bepótolhatja később.

fecóval és dávid kismókussal bementünk a mammutba. ha már majd' 2 óráig arról pofáztunk, hogy a kapitalizmus és a fogyasztói társadalom úgy ahogy van monnyon le, akkor éppen ideje elveszni egy shopping center forgatagában. farkaséhesek voltunk mind a hárman. mivel dávidka által befogadható ételek száma igen csekély és nagyi messzi volt , hogy kirántson neki egy adag húst, így a második legjobbat tettük elibe. mc donald's csirke falatkákat. mi magunk egy mexikói étteremben próbáltunk szerencsét. de akár csak las vegasban, nem minden arany ami fénylik. miután a pincér kellően ellenszenves volt és 2 narancslevet 18 perc alatt szervírozott átpártoltunk egy barátságosabb hangulatú vendéglőcskébe. a kiszolgálás itt is ráérős volt, ám az étel ízletes. ezzel persze földig romboltam, az e hétre eltervezett csak müzlit zabálok projectet.

a moszkván metróra ültem és bementem dolgozni. munka után még beszélgettünk szabival másfél órát, arról, hogy mit lehetne jobban v másként csinálni. haza sétáltam. itt kicsit rágyógyultam a komputeremre, majd meguntam a dolgot és rendet raktam. látszólag. bepakoltam egy adag ruhát a mosógépbe, beleöntöttem az utolsó adag kék folyadékomat. most vígan tekergőznek a textilek a chemical waste-ben.

a mai nap egyik legjobb híre, hogy holnap megjelenik majd nálam a munkás osztály és lecseréli a bejárati ajtóm egy vadi újra, ami bent tartja majd a meleget, kint a mindenki mást. ennek folyománya, hogy holnap megint nem veszem ki a részem a webáruház építéséből. reggel bebringázom, hogy lepakoljam a nálam lévő kölcsön dvd-ket, majd húzom vissza a belem és várom az installációt.

készítettem egy zenei cd-t az igazi mókukkának, elvileg már úton is van távoli célja felé.
ez a mozgalmas nap kellemesen lefárasztott.

székemben ülve dave clarke-kal ünneplem ennek a hónapnak a végetértét. nem volt a kedvencem. volt benne minden mi szemnek, szájnak és néha hányak az ingere.

pár napja elkezdtem írni egy kitalált történetet, mert ráuntam mindennapjaim túlzott realitására, de vagy nagyon sokat kell még rajta változtatnom vagy belátnom, hogy tök erőtlen lett. szóval valószínű, hogy lovagi mesém a kukában végzi. pedig amikor írtam még volt értelme. csak időközben figyelmem lankadni kezdett és kijózanodtam.

a holnapi nap más okból is nagyszerű lehet. elvileg a több mint 3 hete rendelt lemezeim megérkeznek. a lemezvásárlás természetesen teljes mértékben kimeríti az "Atti te teljesen hülye vagy, hiszen nincs is pénzed" kategóriát. de hamar meg tudom győzni magam, hogy ennyi élvezet igazán jár egy ilyen remek fickónak, mint moi.

holnapi napra akad még terv a tarsolyban. este leírhatatlan nevű Dzsambalaja koncert a szilvuban. egyszer hallottam őket ott és nagyon tetszett az a fajta blues muzsika, ami elhagyta az erősítőjüket.

most pedig niagara...

2335
vannak kellemes érzések az életben. nem kell feltétlenül egy ferrarit birtokolni hozzá. pont elég most tisztán, illatosan, fürdőköpenyembe burkolva üldögélni. vegyük sorra, mivel lehetne még szebbé tenni ezt az estét. tejjel... találtam 2 deci tejet és nincs is megsavanyodva, nah most mondja valaki, hogy nem vagyok a szerencse fia. vmi nőnemű lény kellene ide hip hop társaságamul. fel is hívott egy nem rég. sajnos nem mobilis, mert oidipus. nem anyjával hált, csak a bokája dagadt fel.

péntek 1528
a munkások a gyár felé vették az irányt, mert az ajtón a zár rossz helyre került. az meg baj,
ugye. mivel a lakást nem hagyom így itt, pizzát voltam kénytelen rendelni. amit annyira nem is bánok.

tegnap este felmásztam a galériára és reggelig édesen aludtam. majd hevesen betekertem a webáruházba, majd haza. a szerelők jó fejek, fiatalok, néha túl buzgók is. pld széjjel verték az előszobában a falat, amikot kitépték a régi tokot. oké a vakolatot eddig is csak a festék tartotta fent, de remélem nem tervezik így hagyni, mert ocsmány. nem tom hogyan lehetne helyre hozni. nah, kiderült, hogy lipi tudja.

1846
pretty please with a sugar on top

dánielre várok, aki úton van hozzám. lemegyünk szilvuba. meg kell ünnepelni, hogy van új ajtóm.

2215, vasárnap
hmm...

szilvuban jambalaya koncertet hallgattunk, sok jóbaráttal, majd dániellel úgy döntöttünk, hogy maradunk és táncolunk még egy kicsit a dj-t hallgatva. ami nagyon nem volt könnyű. ugyanis borzalmas zenéket pakol, illetve, hogy pol korrekt legyek, nem az én izlésemnek megfelelőt. hazasétáltunk, én felborultam és aludtam másnap 11-ig. asszem semmit sem csináltam
szombaton. este a nyugatiban találkoztam cukorkával, majd felmentünk tündiékhez és ott before-oztunk. onnan a merlinbe mentünk, egész éjjel klasszik house muzsikák. tommyboy és palotai back2back. jó nagyot táncoltunk. reggel hullafáradtan hazajöttem.

öcskös telefonjára ébredtem, átjött, megnézte az ajtót, megnéztük a pókember3-at, hazament. én délután még szundítottam 3 órát. és most kezdek felébredni. ami nem baj, mert elég nagy
rendetlenség van, úgyhogy kicsit takarítgatok.

holnap újra munka. vegyesek az érzelmeim. ebben az utolsó 2 hétben nem dolgoztam halálra magam, 4 napos hétvége után egy 3,5 napos következett és meg kell hogy mondjam, hozzá lehet szokni.

2313
te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mélyebb... :) filmet nézek.

1 megjegyzés:

t.jay írta...

ki ne dobd az irast te!!!!!!
kurva jo volt amit atkuldtel, mar ugy is. !!!!!!!!