vasárnap, november 09, 2008

talált net

2008-11-09
vasárnap, 1344

I'm on the porch 'cause I lost my housekeyPick up my book I read Bukowski

ahogy a chili is énekli elolvastam tegnap Bukovski Tótumfaktum-ját. Mester hozta magával amikor átjött péntek este, hogy elmeséljük egymásnak életünket és leigyuk magunkat. a készlet kifogyhatatlannak látszott... fél L agancsos kóla, fél üveg Finlandia, egy üveg fehér Rum. belecsaptunk a lecsóba, átjött vámpír és be nem állt a szája, majd miután itt hagyott kb 7000 szót a levegőben hazament aludni. mi nem tom mikor dőltünk ki.

reggel nekiálltam kifényesíteni a lakást. kora délután öcskös jött látogatóba, hozott egy külső vinyót és egy dvd írót. nem is kellett több, eldobtam a fókát és nekiestem a gépemnek. imádom ezt csinálni. széjjel tépni. azon a délután rápakoltam egy Linuxot, egy Mac OSX-t, majd lezúztam az egészet és maradtam a Vistánál.

öcskös felhívta a figyelmem egy sorozatra, melyben a volt X-akták sztárja azt gondolja, h ő Joey. Californication a címe és kb az visszi a show-t, hogy minden részben megbasz 2-3 kerek mellű spinét. amit ki ne nézne szívesen. meg altesti poénok, drogok, sugárban hányás és cselszövés alap fokon. ja, hogy még trendib legyen van benne kis szado-mazo is. mondjuk azt a titkárnőt én is addig csapkodtam volna amíg el nem megy, el nem rohan vagy el nem vérzik.
meglepetés is ért, találtam netet a szoba sarkában, valaki volt oly’ jó, hogy nem védte le a hálozatot, így rácsimpaszkodtam és hajnali 4-ig msn-eztem Ariellel. közben kivégeztem a maradék jágert, felittam a finlandia alját. tökéletes este volt. mókukka még mindig a legjobb nő a wilágon és semmi, senki le nem taszíthatja trónjáról.

szóval a szombat esti mélyinterjú után édesen aludtam egész ma délig. tanulva az előző napok hibáiból, most időben lementem a boltba és beszereztem pár alap élelmiszert és fogyasztási cikket. van most a hűtőben 3 csirkemell, ami alig várja, hogy a fazekamban vmi paprikás cuccá változzon. van 3 üveg heinekenem vörös csillaggal az oldalán. van fogkrémem, cigim, pzs-m. life is just fine. odakint szürke az ég idebent tompul a szürke állomány...
elindítottam 3 phonecall-t de egyik lehangolóbb volt, mint a másik. idejében abba kell ezt hagyni.
nah, az egyik kurva sört már ki is végeztem. miközben james brown YEAHHH-zik a hangfalakból.

JAMES BROWN – THE PAYBACK

ismeritek? minden benne van ami a funk. csodálatos. feltekerem a hangerőt. ohhhh bassz...jé zus, ki a mennyben bomlasztasz, nem tom mennyi közöd van ezekhez a dolgokhoz, de ha találkozol ezzel a fekával, miközben ott tógában kolbászolsz és hinted az igét légyszi add át neki üdvözletem.

Nincsenek megjegyzések: