kedd, szeptember 30, 2008

fucked form

2119 hétfő 2008.09.29.

minden nagyon gromek. csak álmos vagyok nagyon. meg egy játékkal küzdök, amit nem tok feltelepíteni, pedig elvileg vmi szőke picsával kalandozhatnék keresztül kasul benne egy trópusi szigeten. valljuk be, nem egy sablon történet.

a hétfőkkel kb úgy vagyok, mint garfield, simán a pokolba kívánom. és a mai még csak nem is volt szörnyű. reggel egész üdén ébredtem, a takaró meleg öleléséből nehéz csak kibújni, utána már megy minden mint a marikacsapás. mivel k hideg van a lakásban nem töltök el hosszú perceket ruhatakaróm gondos megválasztásával, ami elsőnek esik ki a szekrényből, az nyert mára. hiphop belebújok, fogmosok, hútőből kivadászok vmi ennivalót, amit gondosan becsomagolok, elteszem a laptopom és búcsút intek a szobának.

mivel nem találom a kesztyűm és nagyon szeretek sétálni a bringa téli álomra szenderült. zene a fülemben, még mindig az a 2 many dj's mix, közben nézelődés, szaglászás, agyamban meg álmodozás, fejbenkúrás és a nap teendőinek képei kergetik egymást.

ma vettem az útbaeső boltban egy csokis croissant és egy kaukázusi kefirt. utóbbira nagyon rákaptam. régen tuti nem nyomta volna le a torkomon senki.

ezen a héten sinkó a főnök nálunk, ha valamit elbaszunk vagy nem csinálunk meg, akkor ő lesz lebaszva. remek módszer, múlt héten kezdtük el, akkor én voltam a boss. kaptam is első nap egy bűntető pontot, mert nem volt este elmosogatva. :(

kedd 1602 melóban

reggel forró fürdővel indítottam plusz az elhatározással, hogy ezen a héten befoltozom az ablakot, megcsináltatom az ajtót, rendbeszedem a lakást.
elsétáltam a ház másik oldalán taláható üvegeshez. vittem hozzá az ablakot magát is.

ma hatra jön egy csóka és ad egy árajánlatot az ajtóra. még kiságitól kell elhozni a konvektorát. ahhoz öcskös kell, és beszereltetni majd egy szakemberrel.

dorka ma fog átjönni este és hajszobrászkodni, a múltkor meghiúsultunk...

Nincsenek megjegyzések: