csütörtök, október 02, 2008

...

a patikusoknak semmi humoruk nincsen...
be van gyulladva a szemem már pár hete, elő szokott fordulni velem, de eddig elmúlt hamar és könnyedén.
már nagyon zavart úgyhogy elmentem a patikába.
- fáj a szemem. tudna adni vmi szemcseppet, krémet vagy egy élesebb kést?
- ... (döbbenet) ...

oké elég korán volt még, de azért gondoltam csak felveszi a szálat.

kaptam kencét, 1200 ért, azóta nem látok a jobb szememre, csak homályosan. öcskös kérdezte, hogy tud e segíteni, de szemből ő is gyengén van eleresztve.

reggel volt nagy ajtótalálkozó. úgy néz ki, hogy ebből lesz valami, csak az nem tiszta, hogy a felül keletkező fél nm-es lyukkal mi legyen?

tegnap este újra nagyot alkottam a konyhában. csapra vertem egy üveg medina-t. nem értek a borokhoz de a tone loc-ot szeretem, így választásomhoz nem is fért kétség.
sütöttem csirkecombot, beletekerve a baconbe, mellé krumpli meg alma szeletek. isteni finom volt, csak megosztani nem tudtam kivel, amíg a felmentő sereg kedvenc éjszakai vérszívóm képében fel nem csöngetett.

ma kedves nórival megyek moziba és gurítunk le pár sört. moziban már nem vok biztos, mivel nem látok. így meg annyi értelme van, mint süketnémának a sextelefon.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

tudtam, hogy ha leírod hogy medina, akkor előbb-utóbb ott lesz tone loc is :)

Névtelen írta...

Hajrá hajrá hajrá

Szuper65 írta...

reciandi ismersz már jól :P

kislány, hajrá bizony, akármire is értetted

pisz