szerda, szeptember 03, 2008

miracle

vasárnap este 2100, otthon, egyedül

ma kinyitottam a postaládát. ahogy elfordítottam a kulcsot egyből fedezékbe vonultam. abból ahogy dagadtak ki a számlák arra következtettem, hogy minimum egy rendőrbácsi is kiugrik a dobozból és azonnal letartóztat. de árnyékra vetődtem. nem is volt vészes. egy egyenleg az előző lakónak, egy teflon számla suzykának.

villanyszámla pour moi, a szokásos, és mobil számla, amit nem egyenlítettem ki röpke 2 hónapja. annyira már berágtak, hogy nincs kimenőm, de a gestapot még nem akarják rám uszítani. majd kapok fizut és a kedvükre teszek. a nyavalyások...

pénteken leltároztunk a webáruházban. sűrű hét volt már mögöttem már addigra is, szóval nem mondhatnám, hogy hiányzott a végtelennek látszó meló, ami főleg abból állt, hogy sokezer patront papírra jegyzek. szerencsére a többiek sem akarták elhúzni a dolgot, így este nyolckor letettük a lantot és hazatekertem.

rendet raktam, ebben egész jó vagyok, másfél óra alatt a teljes káoszból, viszonylagos tisztaságot tudok varázsolni. persze egy alapos vizsgálat azonnal kimutatná, hogy a bábolna bio műveket megszégyenítő mérgek húzódnak meg a lakás sarkaiban, a szőnyeg alatt, a mosogató mögötti territory incognita-ban.

egy lánykát láttam vendégül aznap este, kivel még a hét közepén kerültem közelebbi kapcsolatba. érdekes kattanás ez. ismerkedünk...

szombaton és ma ismerkedtünk még egy kicsit. miután magamra maradtam megnéztem a sexmisszió második felét és aludtam 2 órát. öcskös ébresztett, átjött, beszélgettünk pár szót, magával ragadta a nyomtatót és elszelelt.

hirtelen felindulásból, meg pár deci kiömlött pezsgő miatt leerőszakoltam a huzatot a matracról, majd beletuszmákoltam a mosógépbe. mivel a fele kilógott belöle, nekiálltam kézzel kisikálni. hogy isten akkor adott volna valami jelet, amikor nekikezdtem. pld kitörte volna kezem tőből. nem elég, hogy tisztább semmivel sem lett, de még vissza is kellett ráncigálnom a matracra. egy óra alatt végeztem, ujjaimról ledörzsölve a bőrt, összevérezve a huzat oldalát. soha nem csinálok ilyet többet.

2008.szeptember.02. kedd. 2225

azon vasárnap este átjött hozzám vámpír. megbeszéltük ki kivel merre, majd áttekertünk hozzá. ott túl sok időt nem töltöttem, mert éjszakai randit beszéltem meg új játszópajtásommal.
tegnap munka után lipihez mentem. meglátogattam az ifjú párocskát. ők ezen a héten mennek nászútra vmi boldog görög szigetre.

iszogattunk, beszélgettünk, nosztalgiáztunk késő estig, majd nyergembe pattanva hazajöttem.
nem valami izgi a törénet, mi? ez van, decent life. ezt választottam. a séma adott. felkelsz (ha jól csináltad és színt is akarsz vinni bele, akkor nem is egyedül), megmosod az összes fogad, bemész melózni, túrod neki (ismét szerencsések, akik mindezt kellemes környezetben tudhatják le, isten lábát meg két kézzel markolásszák, akik még értelmet is találtak benne) miután lant letéve, kezdődik a "szabad idő".
ezzel meg kezdesz amit akarsz. vagy szocializálódsz, felkeresel haverokat és mire észreveszed magad már a fogaddal nyitod ki a negyedik sört, vagy ha van asszonypajtás, akkor az ő szoknyáját kergeted, ha nincs akkor az összes többiét. otthon ülőseknek remek program lehet a neten ismerkedés, programozás és kúrásról ábrándozás.

szokták mondani, hogy nem igaz, hogy az élet útja nem elég hosszú. hosszú mint a fene, a baj az, hogy nem elég széles.
vmi ilyesmire gondolok én is. meg elöttem jópáran. ezt próbálták kezelni mindenféle morális szabályrendszerekkel. netán vallással. leccgo adjunk neki keretet, csináld innentől eddig ezt, és minden más nemcsak hogy nem jó neked, de még bűnös is. így egyszerűbb lesz, mert a vágyat alapjában öli meg. és mivel nem vágysz rá, észre sem veszed, hogy hiányzik.

de bibi csúszott a számításba ezzel a fene nagy szabadsággal és csodás fogyasztói léttel. mostantól már inkább vágyj mindenre. legyen teljesen irreális ha kell, az a fontos, hogy megtaláltam a módját, hogy kielégítsem, pár kreditért. elszabadult a fantáziád? érzed, hogyan tudnád magad a leginkább kifejezni? éreznéd a vadászat izgalmát? gyere velem a hegyekbe, lőjjünk pandát desert eagle-vel. űrbe repülnél vagy thai kisfiúkat kúrnál? egy s/m bárban térdepelnél a sarokban egész éjjel? vagy swinger klubba vinnéd a kedvesed, elnézve egész éjjel, ahogy megmássza 6 idegen? nahát, mekkora véletlen, pont most építettem egy házat tele bársonyfalú szobákkal. itt lehet jegyet venni...

csoda ha megkattanunk?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mindig más a hibás

Szuper65 írta...

nézmá, kritikát kaptam...