hétfő, szeptember 29, 2008

crazyfog

!WARNING!
sokminden...

take another piece of my hearth...

u know u got it...

semmi különös, csak egy szám, de ehhez már hozzá lehetet szokni, nagy hatással vannak a dalok érzékeny nemrobot lelkemre. a listát én állítom össze, nincs üzenet értéke, vagy ha van is akkor mustbe tudat alatt. milyen sokmindent fogunk arra, hogy onnan származik, ott fogant meg vagy az késztetett. leginkább olyan dolgokat, amiket szégyenlünk nyíltan belemondani, megtenni az arcunkba. nem is ezt akartam mondani... freudi elszólás volt, tudat alatti, megszálltak a démonok, nem volt gyerekszobám, vertek a szüleim, túl sok erőszak a tv-ben. az... mi más. elfojtás? szégyenérzet? félelem? kibaszott freakek vagyunk. túlbonyolított társadalomban élünk, túl bonyolult connectionokat erőltetve magunkra és egymásra. mindig motoszkál valami a háttérben. sötét vagy világos tökmindegy, a saját fejünkben dől el. meg sem próbáljuk kideríteni legtöbbször. "tudod mit medve, baszd meg a porszívódat..."
egyensúly és egyszerűség. ez az alap. erre törekszem. ha bele is keveredem valamibe, ami elcsúsztat, akkor is visszaevezek ezekre a vízekre.

one way or another... hallgassuk akkor ezt.

20008.09.26. péntek 2159

fuuuu bazze

itthon, 4/4 a hangfalakból. idegileg felhúzva úgy mint egy gőzmozdony. helyesbítek. belső vívódás. társas érintkezés, dráma, error. felmerül a kérdés kell e ez nekem? válasz magától értetődik, kell a tehénnek. szélmalom harc.

mit érez a mozdony amikor kisiklik? hiába puszta tömege, érzi nem képes a sinen tartani. hiába a lóerők, egy másik erő ledöntötte a kiszemelt útról. tehetetlenség. aztán beletörődik. akkor borulunk. remélem kapaszkodnak... KABUMMMMMMMMMMMM...

belefutottam egy ilyenbe. és nem az utasok elvesztése, a kártérítési perek tömkelege az ami miatt fáj a fejem, nem is az hogy nem leszek időre a következő megállóban, hiszen vonatom menetrend nélkül száguldott keresztül a tájon. ami zavar az az, hogy miért kellett azt a kurva dinamitot a sinekre helyezni?

plusz ez a kibaszott tehetetlen erő, a tudat, hogy hiába a munkások legjobb szándéka akik a sineket fektették, hiába az utasok bizalma, most mégis heading to the valley. nem kell túldramatizálni atti. nem a világ omlott össze. sőt. apró homokszem a fogaskerekek között. karbantartás és olajozás kérdése az egész. csak ma pont sztrájkolnak a fűtős fiúk. most épp úgy döntöttek, hogy ez a kibaszott vonat mehet nélkülük is, anélkül hogy ott állnának, lapátolnák bele a szenet és figyelnék minden rezdülését.

van egy pár opció. simán lehet, hogy a kerekeim nem túl rugalmasak már. hamar letérnek a pályáról és önként vetik magukat a szántásba. lehet hogy a pálya annyira szar, hogy jobb lenne meg sem próbálni eljutni rajta A-ból B-be. ki a fene látja ezt előre?



2008.09.27. 1637 szombat

way much better... mi kellett hozzá? este hirtelen felindulásból elmentem bulizni. sinkó és barátai plusz tündi mókukka volt a csapat. monoban kötöttünk ki. de mire odaértem már kettőig nem láttam. ott még másfélig sem. aztán, mint aki hírt hallott elindultam haza. gyalog. itthon összeestem.

felkeltem 0845kor. felhívtam szabit, hogy ne haragudjon, de elaludtam és lehet hogy késni fogok a melóból. szólt, hogy akár el se induljak, mert szombat van. megkönnyebbültem. 10kor fecó írt sms-t, hogy akkor bosnyákon talizunk 10 perc múlva. nah ennek a fele sem tréfa. felöltöztem, illetve nem is, hiszen ruhában aludtam, akkor csak megmostam a fogam és elindultam. bejártuk a piacot, én vettem egy R-GO és egy ZIZI LABOR lemezt. 2 könyvet Elvis életéről és egy Cluedo társasjátékot. mindezt 1300ért.

hazaérve felraktam a fülest és 2 many dj's-t hallgattam. majd lefeküdtem aludni. egy órányi vergődés után bemásztam a niagara alá és engedtem magamra a forró vizet vagy 30 percig.

és a 7vége még csak most kezdődik el igazán. nemsokára megjön öcskös és lemegyünk Őrbottyánra TB-ke szülinapját megünnepelni. ott a telken bbq-zunk, majd visszajövünk én meg meghallgatom krafty-t a hajón. sok sok jóbarát lesz ott. erőt most special nem érzek magamban, az alkoholt is csak módjával kívánom, de evés közben jön meg az étvágy. jelen esetben ivás közben jön meg a hányinger. de ne legyünk ennyire előrelátóak.

kurva jó ahogy az RGO létezem elkezdődik, a madárcsicsergés a pergők, fütyülés. MIT SZÓLSZ??????
ez a csóka még mindig ebből él? ebből az egy lemezből, meg hogy a libák vetkőznek a lapoknak? sramlinemzet...

asszem a je je je je rész a legjobb.

a tegnapi error szürke felhője Osloban. más nemzetet boldogít már. visszagondolva bolhát csináltunk az elefántnak. mindegy.


új rovat indul a blogon. most indítom. ebben a percben.

BÚVÁRSAJTÓ vagy SAJTÓBÚVÁR

http://velvet.hu/blogok/helyszinelo/2008/09/24/ket_vadaszt_lott_meg_tarsuk_a_bakonyban_vaddisznonak_nezte_oket

ha meg már búvár akkor élővilág. jah a lényeg. annyi hülyeséget lehet olvasni a neten hírek címszó alatt, ami elgondolkodtat erről arról.
pld ez a vadászbaleset. ez a házirambo ott szinyöl fönt a lesen. éberen tekintget a vaksötét éjszakába. érzékeny füle minden neszt meghall. nincs az az isten hogy innen üres kézzel térjen haza. elvégre ő egy vadász. nem is csak főemlős, de csúcsragadozó. puskája is van. akkor pedig ő egy vadász. azt már a south park óta tudjuk, hogy az erdő állatkái nem tudnak ám magukra vigyázni. csupa szív szeretetből ki kell őket ritkítani, különben túlszaporodnának és meghalnának. meggátolandó, hogy ebbe belepusztuljanak le kell lövöldözni őket. de nem ám mint tót az anyját. szezonja van neki. és szabályai. pld vemhes állatért 3 bűntetőpont jár. idővel ki is tilthatnak. ezért a vadászok nagyon megfontoltak és csak azt az állatot lövik, amelyik pld rákos, túl öreg épphogy a nyugdíjjáért elbóklászik, az agancsa ferdén áll, amivel megsebezhetné magát, téged vagy engem. egy szó mint száz ezeknek az állatoknak sokkal jobb lesz egy puska csöve elött, majd bámulhatják a familiát a falról kitömve.

még el is hiszem. de akkor hogy a faszba fordul elő, ha már ennyire meg van kötve szegény bátor vadászok keze, hogy még csak nem is lőhetnek mielött diagnosztizálták volna a targetet, szóval hogy a faszba lövi le 2 társát is? mit láthatott onnan?

- ... bazz mindjárt behugyozok, a lábam is elgémberedett már... otthon kellett volna maradni. - sóhaj - mennyi az idő? jézus még csak 2? nah mindegy, már itt vagyok. csak nem megyek haza üres kézzel.
Hé, odanézzek bazmeg. valami neszel. - óvatosan kidugja a fejét, kukucskál, a puska csövét a bokor felé fordítja -
- időzítés... ezen múlik. - levegőt benttartja - nem is egy vaddisznó, ha jó napom van, akkor egy egész családot kiírthatok, tele lesz a frigó, csak egy kicsit várjunk még. tisztán hallom a lépteiket. OTT VANNAK! BUMMM... BUMMM... - Jajj kiáltás -
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, állj te barom...
- a gecibe ez a jóska - lesiet a lesből, lábait ezer tű szurkálja, pisálnia már nem kell, plusz a combja sem fázik. majd fog ha kihül és száradni kezd.


------------------------------------------------------


i try to keep my distance, you play with my resistance

vasárnap 1425
megfürödve a köntös rejtekében, hangszóróból funk
rekonstruálom a tegnapomat.

koválygás amíg a szem ellát. 17re értünk ki őrbottyánba TB-ke szülinapjára. familiáink már hosszú évek óta szoros barátságban vannak egymással. anyáink együtt butultak a bonbonmeggytől, diszkóztak, pasiztak, majd párra találtak, lefialtak minket. TB a szomszédban nőtt fel, egy oviba jártunk, szóval nem egy ma fogant kapocs ami összeköt bennünket. azóta már ő is elindult a szüleinkké válás útján, feleségül vette angélát és született egy kislányuk zsófa.
a party hangulatos volt. olyan meghitt és bensőséges, amilyen csak ilyen régi barátok találkozásakor jöhet létre. eljött anyám és peti apu is. öcskössel 4-en ültünk a kocsiban, ő vezetett odafelé, én beszélgettem muterral. as a family. az ilyen momentumokból nem sok jutott nekem. miután nagyszüleim elhunytak semmi. szóval tudom értékelni és ugyanúgy tudok menekülni is ezek elől.

1517 alakul a hami. illata már nagyon jó, betölti a lakást. éhes nem vagyok. ez az apró szépséghibája a dolognak.
kicsit egyedül vagyok. és nem is tom kivel lennék legszívesebben. ja de tudom. de vele nem lehet.

felrakosgatom szépen sorban a lemezeimet.

1551 alakul a nap. kivettem a csülköt a sütőből. R-GO lemez ott pörög mögöttem. ma már újra képes vagyok elszívni egy cigarettát és beszereztem a vacsorához egy üveg vöröset is.
átjön dorka később felvértezve az ollójával, és mint egy sasson rák lenyesi a torzonborz frizurám.

pár gondolat a tegnap esti partyról.

a helyszínen már jegyet sem lehetett kapni, ami sejtette, hogy nem kevesen leszünk a partyn. krafty előtt a djk próbáltak hangulatot teremteni, de én hiányoltam a szettjükből mind a spirituszt mind az összeszedettséget. breakbeat számok egymás után plusz egy scratch dj, aki kilóra mérte a sikálást. kocepció nélül küldte a babyscratch-eket egy 5 perces szám alatt 4 és fél percig. nagyon ügyes...

a társaság szerencsére nagyon jó volt, rég jött össze ennyi jóbarátom, hogy kitáncolja magát és a mindennapok egyhangúságát. dorka baba fülig érő mosollyal puszilkodta körbe népes csapatunkat és alig várta, hogy önfeledten vesse bele magát a risza nyújtotta örömökbe. kis barátnője nemkülönben. én kiságiék mellett horgonyoztam le a bal első hangfal előtt. a zene jól szólt, apró szépséghiba, hogy mindenkit arra vetett a sors, aki a hátsó terembe igyekezett, így folyamatos lökdösődés és taszigálás alakult ki. nah persze nem úgy, mint anno total car-ban, de elég idegesítően ahhoz, hogy említést tegyek róla.

mivel előző éjjel segghülyére ittam magam, így se TB buliján se az éjszaka folyamán nem voltam képes lenyomni egy sörnél többet vagy rágyújtani egy cigarettára. sebaj, ha jó a zene akkor elég az.

fél kettőkor krafty bekötötte a 2 cdj-t és hozzálátott, hogy csodát csináljon. ehhez kétség kívül nagyon ért. brightonban majd minden második héten meghallgattuk őt az auido-ban, de a jóból sosem elég. kiváncsi voltam milyen trükköket húz elő a kabátújjából és nem kellett csalódnom. a szokásos önhype-oltatás megvolt, szám nem mehetett le anélkül, hogy ne tease-elte volna be a saját nevét, vagy a "there is no thing my dj can't do" szöveg részletet. ezek már szinte trademark-ok nála.

a kétórás szett végén illően elbúcsúzott, átadva helyét egy nevét nemtudom dj-nek, aki simán ráérzett az abbamaradt minőségi funk-hiphop-break vonalnak és azonnal belecsapott a világ legbutább zenéjének üvöltetésébe. 4/4 volt ami megbocsájtható, hiszen szeretem, de mégegy ilyen ostoba számokat nem hallottam sehol. nem is értettem, hogy akkor ezt itt most miért és hogyan. a tánctér úgy kiürült, mintha én lennék ott fent a kezelőszerveknél. rohamozták meg a népek a ruhatárat. mi is beáltunk a sorba, hogy kabátunkat magunkhoz véve haza induljunk és megfáradt testünket betakarva mélyálomba szenderüljünk. a sorban állás gyakolata itthon leginkább arra emlékeztett, amikor a kommunában a birkákat etettem. karám résnyire kinyit, kezemben egy bála széna és az állatoktól alig tudok bevergődni. ezek az egyébként félénk állatok vérszemet kapva tolakodnak, nyomulnak hozzám majdnem ledöntve lábamról. egy birkától persze badarság is lenne elvárni, hogy felfogja, hogy 11 másodpercet vesz igénybe kb amíg az etetőjükbe porciózom az ételt, és ha szépen beállnak oda, akkor nyugodtan falatozhatnak is hamarosan. a kérdés az, hogy drága embertársaim miért gondolják azt, hogy úgy juthatnak a kabátjaikhoz a leggyorsabban, ha egymás hegyén hátán tülekednek és a harmadik sorból lóbálják a ticketjeiket, hátha a személyzet rácsap mint gyöngytyúk a takonyra.

2318

kinky has left the building...

ezzel a 7végi dráma tagozat lezárult. mind a ketten jelesre vizsgáztunk. az új szemeszter hamarosan kezdődik, a tárgyakat még nem vettük fel...

Nincsenek megjegyzések: