vasárnap, szeptember 07, 2008

starlovers



itt vagyunk vickynél, dániellel. névnapot celebrálunk, beszélgetünk.

ma miután felébredtem végignyomkodtam a teflonom régi ismerősök után kutatva. t betűnél belefutottam tb-ke nevébe. igen, ez az. régi régi jó barát. nézzük, rá ér-e ma? otthon van, kislányával tölti a napot. meglátogattam őket. a kislány már belopta a szívembe magát régebben. 2,5 éves félénk teremtés, hihetetlen sok energiával, édes bababeszédével. tb-vel dumáztunk, fél szemmel micimackót néztem, amint fánira vadászik, majd egy szilaj nevű mustangot, ami kiverte a biztosítékot. boroztunk, főzőcskéztünk. délután vámpírral sétálgattam, kínait ettünk. átmentem danihoz, ott folytattam a babázást. áttekertünk vickyhez. a jobb szemem csúnyán be van dagadva, erre rá is paráztam fél órát. még az is megfordult a fejemben, hogy elmegyek dokihoz.

vasárnap jön. kezdek majd vele valamit. az hogy izgalmas lesz vagy pihentető még nem tudom. ami szinte bizonyos, hogy főzni akarok vmi finomat. meg öcskössel is jó lenne összefutni. régen láttam őt, sok mindent szeretnék elmondani neki.



házi almás pitét kajálunk. isteni.

és most a pokol.





és egy kis acid house 30 év minus this... musthave...



ha már belejöttünk...



most befejezem. jó éjt nektek itthon és külföldön.

Nincsenek megjegyzések: