péntek, szeptember 12, 2008

freak of nature

hi

tegnap munkából hazaindultam 1700-kor azzal a céllal, hogy a bringát beviszem fülöpékhez. úgy is lett. ott 3 perc alatt kicserélték a belsőt, azóta vígan tekerek.

estére randi volt megbeszélve a lánnyal. a szitu az, hogy nehezen viselem, amikor nem egyértelműek a dolgok. és nőkkel általában nem azok. szóval fejem kb 360 fokban forgott körbe, agyam benne ugyanúgy, csak egy másik tengelyen, gondolataim pedig felváltva hánytak és tántorogtak. aztán az egész spirálként elkapja a töködet. mit kell ezen ennyit gondolkodni? egyszerű... ott van az orrod előtt. aztán tényleg ott volt. nem messze. aludt. én bruce willist néztem ahogy leszámol. majd reggel lett. elmúlt a stressz. már nem is értem mi volt. belepörgettem magam egy 5 évvel ezelőtti félelmembe. nahh mondjuk annak a tyúknak egyszer még eltörök egy ytongot a homlokán...
most minden smooth...
criminal...

munkában vagyok. van egy bazi nagy xls-em. tele tollakkal, iratrendezőkkel. izgalom a tetőfokán. délután találkozom lipivel.
holnap tapétázom, vasárnap kirándulok.

egy papagájon töröm a fejem. afrikai szürkét szeretnék, mert cipruson nagyon aszívemhez nőtt, de annyi pénze senki sincs, mint amennyi annak a madárnak grammja. népszavazást hírdetek. kell e nekem madár?

5 megjegyzés:

Borcsa írta...

cica, aranyhalak, vadászgörény....

röviden: nem.

Szuper65 írta...

fiatal voltam és kellett a pénz...

a cica az életemre tört
a halak, najó az az én hibám volt
a görény a cica haverja volt

btw még régen volt egy hullámos papagájom is, de az se bírta sokáig. de azóta sokat fejlődtem.

Névtelen írta...

örvény... vigyázz, a gerinc köti össze a fejet a csípővel.

Névtelen írta...

kezd egy növénnyel. ha fél év után is él, feljebb léphecc:)

Névtelen írta...

novennyel mar volt probalkozas. meddig is birta az a yukka? :)