hétfő, szeptember 08, 2008

get next to the opposite sex

időnként nem is oly' egyszerű eme nemes feladat.

vasárnap 11ig alukáltam majd a bótba menet belefutottam vámpírba. vettünk pulykát meg indiai, mexikói konzerveket. otthon melanzs, fűszer, egy órával később finom ebéd kerekedett. átjött öcskös, beszélgettünk, file-okat cseréltünk.
16 körül átugrott a lány pár órára. van egy kis zavar az erőben, amit eleinte mélyinterjúval, később egy fél üveg vodkával kezeltünk. a terápia végére big beat lemezekre ugráltunk a szoba közepén. meglátjuk...
szakadó esőben visszabringáztam vele, hazaérve belebújtam fürdőköntösömbe, elindítottam a szörny rt.-t, majd a főcím után elájultam. hajnali négykor ébredtem arra, h teljesen ki vagyok száradva, hirtelen felpattantam, megittam egy liter vizet. dodo again.

Nincsenek megjegyzések: