szerda, szeptember 17, 2008

w.a.n.t.e.d.

pár sor mielőtt megeszem az ebédem. aminek felét a nusiból hozom, szóval lehet, hogy ezek az utolsó soraim.
hétfőn elkértem egy adag zsetont a főnöktől és úgy gondoltam legjobb az lesz, ha az ikea nevű labiritntusban beváltom őket műanyag és üveg tárgyakra.
no persze nem mind, de szükség volt papucsra, fürdőszobafüggöny akasztóra, köcsögre meg tartókára.
nem lehettem túl jó fej, mert folyamatosan cseszegettem szegény vámpírt. nem tudtunk elég gyorsan haladni. hiába vágtunk le minden shortcut-ot.
árkádba is vitt a lábunk. ott madarat néztem. meg eztazt. hervisben vettem 20 kilónyi fémet, amit élmény volt hazacígőlni, de most már emelgethetem őket ha kedvem úgy tartja.

otthon lecuccoltunk, falatoztunk, üresbe tettünk egy üveg fehérbort. vámpír balra el, atti elszunnyadt.

mivel az idő mostanában nem is jár, hanem rosszban sántikál, értem ezalatt az esőt, borút és fergeteg felhőket, szóval a bicikli így a pincében hever, jómagam meg 2x 40 percet sétálok munkába plusz haza. amit szeretek, mert lehet közben zenét hallgatni, végig gondolni, hogy mit is akarok, azt hogyan szeretném, meg úgy általában mi a fene going on...

tegnap félútig sem jutottam, amikor öcskös autója lelassított mellettem, majd abba pattanva hazamentünk. ott főztem neki mustáros mézes pulykát, beszélgettünk, pokerezett.
2100-kor pontosan megjelent kink, forralt borozásunkat öcskös nálam megőrzésre hagyott jager-je torpedózta meg. jó ital ez. szeretem.

annyira hideg van a lakásomban, hogy egyrészt szükség is van erre az alkohol inputra, másrészt népélelmezés megoldva, csak simán levágom az előszobában kóborló pingvineket vagy a klotyóba beoduzott jegesmedvét.

hogy a klímát helyre billentsem vettem ablak és ajtóra ragasztható csíkot. az ajtó menthetetlen sajnos, ablakkal még lehet kezdeni vmit. ma reggel becsíkoztam egyet. apró szépséghibája, hogy kipukkadt az üveg még vagy fél éve és nagyon jó, hogy a keret mellett nem süvít be a szél, mert a 30 centis lyukon simán átlibben.

most meg itt vagyok, munkahelyemen, küzdök az álmossággal, holott korán elszenderültünk. mackó üzemmódban vagyok, telizabálnám magam mindenféle földi jóval, majd elbújnék egy odúban és tavaszig ki se mozdulnék. szánkózást meghagyom nektek. karácsony sem a régi mióta kiderült, hogy jézuska meghúzta mária magdolnát a télapó meg kiskorú elfekkel gyártatja le a mecsboxot. szilveszteri muszáj partykat is kihagynám. apró bökkenő, hogy születésem napja is télidőben tartandó.

akkor téli álom törölve. mackónadrág felkötve. látszik a leheletem a nagyszobában, nagy dolog... legtöbb punknak is látszik egy hét sziget után, pedig akkor augusztus van.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"telizabálnám magam mindenféle földi jóval"

cukkini?