hétfő, szeptember 15, 2008

bee

függőmappa hordozható.... ez balról, plusz a fogarasi út forgalmának zaja, ahogy az esőt veri fel
fölöttem neonlámpák
lábam alatt kartondobozokban tintapatronok, kényelmes ahhoz, hogy rájuk rakjam a lábam, idegesítő ahhoz h rendesen elférjek
elöttem sinkó csíkosban
mögöttem kistitán jólfésülten
jobbra sárga tapéta, house of pain a fülemben

ez vesz körül

de ami a legfontosabb

bennem gondolatok ezrei kavarognak. 7vége...
péntek estére nem emlékszem. ja de...
munka után felmentem lipihez és megnéztem a képeket, amiket akhintoson v mi a faszon lőtt. majd átjöttek szülei, akikkel nagyon jóban vagyok mégha teljesen eltérő is politikai beállítottságunk. ezt meg is tárgyaltuk pár sör mellett.

majd elbringáztam egy házibuliba, ahova majácska hívott. mivel egyedül őt ismertem nem mondom h fel voltam oldódva. ismerkedtem a népekkel, mindenki a kommunáról kérdezett, elvileg az ott lőtt filmet is megnéztük volna, de nekem nagyon elment a kedvem a dologtól, úgyhogy bátran hazaszaladtam. rájöttem, hogy nem szeretem a blogon kívül a kommunát magyarázni. főleg akkor nem, ha a második kérdés az, hogy nő e ott fű, meg mindenki megbasz e mindenkit. nem mondom h ezek a srácok ilyeneket kérdeztek de futottam már bele ebbe. szóval fecóval majd elbeszélgetek erről az eiskoláról...

szombaton 11kor keltem, kimentünk sinkóval és tündivel kiságihoz. ott tapétázni próbáltunk. a tapétaragasztó egy henkel gyártmány volt és a hátoldalán taláható infóból próbáltuk elvégezni a tapéta alapfokot autodidakta módon.
keverje be 7,5 l vízbe, ok
keverje meg, ok
várjon 20 percet, majd keverje újra, ok
tapétázzon a megszokott módon, he???

ez vajh mit jelent? mindegy a cucc bekeverve, plafon lemérve, tapéta falnak döntve.
lemértük, megkentük sinkó felmászott, odafogta én tartottam köcsög tapéte lejött, elszakadt...
lekentük a plafont, tapétát hozzányomtuk, elsimítottuk, akkor is lejött. azon gondolkodtam h odafúrom ha más megoldás nics, majd lett. abbahagytuk az egészet és a szerencsétlenkedés helyett majd le lesz festve.
kifeküdtünk sinkóval a napra, rúgdostunk egy felfújható focilabdát, ittuk a söröket, míg a lányok inside festették az ablakkereteket. ekkor villant be a kép. pontosan ahogy le vagyon írva. ez a henkel a delphoi jósda szintű előre látással rendelkezik.
"tapétázzon a megszokott módon" pontosan ez történt... ahogy szoktunk tapétázni...

fél kilenckor jöttünk el, hál' istennek vámpír elhozott autóval. zsákmányoltam egy széket. forog meg ezüst színű űrcucc. a szobában kapott helyett, hogy az asztal mellett fejtse ki multifunkcionalitását.

later at night...

kinky átjött és elaludt a fotelben. megfáradt az előző napi tivornyában, de sikerült életet lehelni belé és beszélgetés + zenehallgatás mellett jött értünk az álom.

reggel mester jött értem és vitt visegrádra. ott fél óra séta, én már szédültem a végén, majd bobpálya mellett fetrengés. hazafelé hangulatos vendéglőben hekk. sugárban mozi. trópusi vihar. sírtam a nevetéstől. robert d jr zseniálisat alkotott. érdemes megnézni.

mozi után felhívtam a lányt, hogy van e kedve petőfi szavaldájánál együtt megfagyni. nem mondott nemet. odabringáztam. miután kirúgtak minket a parkból a gödörbe mentem, ahol vlagyik, corvin, pálma, kriszta és májkel ittak. dumáztunk kicsit.

Nincsenek megjegyzések: