hétfő, április 30, 2007

magic monday

1221
mindenki csak kovalyog, en is.
kitakaritottam a lakokocsimat. mostam egy adagot. ebed utan lehet h dolgozni is fogok, pusztan azert h lefotozhassam es kielegitsem majkelt. :)
1402
megettem a lencset, repaval...
asszem megse ma lesz a napja h rogzitem a munkat es megosztom mindenkivel. nincs is kedvem melozni.
ebed utan spontan osszeraktam elso francia mondatomat (amit egyebkent majkel ihletett, oh en draga muzsam ), es elmondtam nekik h holnap nalunk a munka unnepe lesz, es megkerdeztem mi a szitu itt. megertettek es ami meg fantasztikusabb, h franciaul valaszoltak.
miszerint itt is, es marseill-ben lesz nagy felvonulas is.
1949
dolgoztam is, bizony. megkerdeztek h van e kedvem a kertben kapirgalni. ohhh, ki nem hagynam semmi penzert.
az egyik meleghazban kellett a paradicsomtokeket spagocaval kikotozni, h elbirjak majd a termest. szokasos munkamegosztas, ketten vagdossak a toveket megszabadulva a nemkivanatos agaktol, ketten mogottuk kotozkodnek. pikk-pakk vegeztunk is.
nem nagyon tudom hova tenni ezt a spontan szervezettseget. bocs majkel de nem rohanhattam vissza a kameraert, de legkozelebb viszem magammal. szoval minden egyes alkalommal lenyugoz, h mennyire osszefognak amikor munkarol van szo. soha senki sem huzza a szajat, nem probal meg ellogni es ha pld vegzett egy sorral, nem az van h okes az en reszem kesz, hanem azonnal odasiett azokhoz akik meg vhol szoszmotolnek. ram is atragad ez es nagyon jol erzem magam tole. megtanulok tobbes szamban gondolkodni, ertem ezt olyan dolgokon, h ha bemegyek vizert, akkor nem egy poharral hozok magamnak, hanem telitoltok 2 korsot es felkapok melle meg v 4 poharat.
kb. 22 eves korom ota egymagam elek, elhihetitek h eddig ilyeneken nem kellett tornom a fejem.
a fozes ujabb rejtett szabalyara lettem figyelmes. azokon a napokon amikor senki sem irja be a nevet a "ma en fozok" listara, egyszeruen nincs kaja. v ami megmaradt multkorrol. ma este is hideget eszunk pld. nem mintha ketsegbeesve kialtanek repaert.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

holnap egy kis felvonulás? hm? :)

Borcsa írta...

édik a pacik, köszi :)))