péntek, április 20, 2007

mly republic

4. ik nap
reggel 8-kor keltem magamtol, kipihenten. ez mondjuk nem csoda hisz' mar 2200-kor aluka van. nincs mit csinalni...
az ejszakat a lakokocsimban toltottem, raadasul halalfelelemben, mert tele volt pokokkal az a rohadt lk.
reggeli utan fogtam magam meg egy vodor forro vizet, rongyot, seprut es a-z-ig kitakartottam. majd jott egy srac es bevezette az aramot. osszepakoltuk a lemjakat es stilusosan daft punk-kal demonstraltam tudasat. to be honest nem arattam nagy sikert, de mindegy. bepakoltam a tobbi cuccot is, ebedeltem finomat. ping-pongoztam es most itt ulok es irkalok.
ocksossel probalok beszelgetni, de nem megy.
a ma ugy tunik eleg nyugis.
ami kikeszit h eleg szomjas vagyok, ezek meg vizet isznak...
bort meg nem is lattam. szorp se nincs. a vizet meg utalom de nagyon. sort ne is kerdezzetek.
lehet h kimegyek a boltba egy sixpack-ert :)
nem mintha tudnam h hol a bolt.
de kiszaradok...
sajnaljatok...

az van h neha egyszeruen csak eltunnek az emberek es fingom sincs hova...
most se latok egy lelket sem. pedig vannak itt fiatalok eleg sokan. a franciak ennyire szeretnek bujocskazni? most mar hivatalosan kiszaradtam...

bringara pattanva elkerekeztem a legkozelebbi (5 km-re levo) supermarche-ba. vettem 2 fele sort. az egyik 7.9%-os (forte) a masik sima meg egy eperszorpot. de azt csak a blog miatt h megse nezzetek alkesznak. kommunistak egyebkent jaszolt epitettek, de nem nagyon kertek az en segitsegembol.

visszaerve egesz nagy tarsasag gyult ossze. masik kommunakbol atjott 8 fiatal. martinizgetes folyt. beszalltam en is a frissen vasarolt sorokkel. mar ugy elszoktam az alkoholtol, h amikor projectorral vetitettek a mittomen mien francia filmet a karosszekben aludtam. film vegen folytattam a lakokocsimban. egyebkent egyre jobban szeretem lakhelyem. most mar otthonos. kiteritettem ele egy nagy pokrocot es azon napozom. mar kezdek pirosodni is.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

draga tesokam, most erre mit mondjak? drukkolok erted.