hétfő, április 02, 2007

Bor, mámor, Provance

mindenki ezzel jon nekem, en meg meg nem is lattam a filmet, de cimnek megteszi.
azonkivul egy konyvet olvasok a szerzotol es nagyon tetszik.
mult het... semmi kulonos asszem. legalabbis nem emlexem.
penteken borival felhivtuk a kommunat. en is beszeltem veluk. rendkivul kedvesek voltak, varnak szeretettel. szombaton annyit maszkaltam a cityben mint az elmult fel evben osszesen.
voltam obsitban kest venni, moszkvan polot, tony&guy-ban fodrasznal, astorian kinganal, margitszigeten borival, vampirral, gerivel, rolanddal, csibevel, before-oztunk vampireknal es osszeestem a galerian. ejjel betarsult ariel. reggel beszelgettunk meg, majd hazament es megtovabb egesz szloviniaba bele.
vasarnap pihi, mosas, gepezes, filmnezes. ejjel ill hajnalban rosszul let, magany.
a gyomrom teljesen feladta es azt h trokig vagyok nyugadtan lehet szo szerint venni. de ma reggelire nem makosretest vettem hanem kaukazusi kefirt, amit nagyanyam nagyon szeretett, sztem meg savanyu es szensavas.
most persze itt vok munkaban. este talalkozom majd fekusszal.
mivel ez az utso teljes hetem itthon jo lenne hasznosan tolteni es talalkozgatni mindenkivel. plusz a 7vegen ossze akarom csoditeni barataimat es iszogatni egy nagyot.
el kell inteznem meg indulas elott egy eu-s tb kartyat.

Nincsenek megjegyzések: