vasárnap, április 29, 2007

blue lagoon

mielott belekezdek a mai nap reszletes boncoltgatasaba, legnagyobb phobiammal valo mindennapi talalkozasokrol lesz szo.
aki kicsit is ismer, az tudja h nembizom semmiben aminek tobb laba van mint nekem. ez kulonosen igaz a pokokra. mivel onkent jottem videkre eddig be is fogtam a szajam, de ami sok az sok. ezek a szemet pokok mindenutt ottvannak.
ez most nemcsak amolyan hiszti, tenyleg be vagyok szarva toluk. olyannyira, h pld a pokember 2.-ik reszet is csak egy flakon chemotox-val a kezembem mertem vegignezni. itt viszont minden este az a musor h visszaerven a lakokocsimba utom vagom oket, mert v az agyam folott, vagy a takaromon vernek tanyat. a lakokocsim mar tele van matricazva veluk... szoval ti szemet rovarok ha olvassatok ezt, ajanlom messzi keruljetek el lakhelyemet, mert odacsapok de hirtelen.
es most hirek

reggel ramdoromboltek h atti itt az ido, megyunk strandolni. okes. osszepakoltam 1 turcsit, a tarsas lenyt es a fotomasineriat es mar kesz is voltam belevetni magam a habokba.
elso allomas marseille volt, ahol vkinek a lakasan felszedtunk meg egy rakas kommunistat es vagy 10 kilo elelmiszert. elindultunk a tengerpart fele, de nem am snassz kispolgar modon egyenesen, vki tudott egy sokkal tobb gyaloglast igenylo utat is, at ezeken a hegyeken.




ez egy termeszetvedelmi park es komolyan mondom h a part eleresehez keresztul kellett mennunk a kepen lathato foldkituremkedeseken. hala egy shortcutnak az ut egyik rovid, am meredek reszet a seggemen csuszva tettem meg.
amint elertuk a partot elmult bennem minden ketely h egyaltalan megeri-e ez nekem, ime a bizonyitek. ahogy megerkeztunk eszeveszett zabalasba kezdett 18 fos mokus orsunk. bagett rudak, kecskesajtok, camambert, sonka es megannyi finom falat kerult elo a taskakbol es hutoladabol. teli hassal nekiindultunk vizmintat venni, eloszor csak ovatosan. kerdesemre h hideg-e a viz az a valasz erkezett, h a viz nem hideg, de friss. ohom... hiszi a piszi. az elso 5 perc maga volt a tuzes (jelen esetben vizes) pokol, majd szep lassan atalltamkisebb fordulatszamra, ereimben a ver megfagyott es vigan uszkaltam, az akkora mar kellemesse valt oblocskeben. a viz sos es kristalytiszta, de ezt cipruson is megkaptam mar. viszont az h igy korul van a laguna olelve hatalmas sziklakkal, amin egyebkent emberek lognak furtokben, ugyanis itt a hegymaszas nagyuzemben megy (tomi kurvara elvezned ), szoval ez hatalmas elmeny volt.
nem ugy a visszaut, nem is akarok visszagondolni ra...
hazaautokaztunk ropke masfel oraba telt csak. mindenki elvonult es hullafaradt. en meg megirom ezt a bejegyzest es leutok par pokot, majd alszom.
2 kep meg hatravan, de egyik sem longo mai-os, az egyik a bucsubulim apro reszlete, draga jobarataimmal a masik meg a hulye fejem. pisz



------------------------------------------------------------------
most olvastam a Sziget kinalatot:
chem bros, gusgus, unkle, dave clarke
hazajovok 2 hetre mint a pinty

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor még nem láttad a Balaton Fesztivált. Beastie Boys Zamárdiban. OMG WTF.
písz