szerda, április 25, 2007

on your knees mf

lehet mar unjatok, de ha egyszer minden reggel ugyanaz a nota mit csinaljak?
ebredes utan HOMM kb. egy oran at, majd egy hazilag keszitett nutallas kenyerbol energiat meritve irany az olivafak lombja. bekesen szamurajkodom, amikor nevemet kialltjak. ohhh, mily' meghato. menjek mert a tegnap begyujtott babot (hat igen, nem vagyok egy balint gazda, bab volt az amit borsonak neztem) kell apritgatni.
varjatok ebed... oda menni kell. ... es a mindennapi repankat add meg nekunk, es bocsasd meg a mi vetkeinket...
1327
vegre vmi valtozatossag... fott krumpli, savanyu uborkaval, tojassal melle pedig kecskesajt. nyammi, epp ideje volt mar, ugyanis felfedeztem magamon a carrotoxicoma elso jeleit. a repa szo emlitesetol is mar ver a viz, legszivesebben a fulemen at az agyamba dugnam h azzal kuszaljam ossze a gondolataimat...

az van h meg vagy 4 eve elromlott a jobb terdem. elkepzelesem sincs mitol, talan amikor lipivel gyurni jartunk (olyan is volt, azert nem latszik meg rajtam, mert forditva fogtam a sulyzot), akkor megeroltettem, eltortem, kiakasztottam es felnegyeltem.
neha faj es nem birom behajlitani, torpejaras pld szoba sem johet. lehet leszazalekoltatom magam. mennyit erhet a gugolas kepessegenek elvesztese?
szoval a vasarnapi fozi ota egyre kevesbe hajlik a rohadt ugyhogy ma mar bandage-ert kialtottam, am hangom suket fulkre talalt. szoval amint kepes leszek ujra biciklizni (ugyanis csak a masik labammal tudom tekerni a pedalt) bebringazom a faluba es veszek gumipolyat.
osszehivtam egy ping pong championship-et, egy euros nevezesi dijjal. a gyoztesnek veszunk piat belole. most szieszta kovetkezik ladies and gentlemen, vagy bringazas vagy HOMM.
meg az ejszakakrol egy par gondolat. vmiert mindig felebredek ejjel. pedig nem vagyok stresszes, legalabbis nem erzem nyomat.
2114
kesik a vacsi. nem is baj. kicsit sem vagyok ehes.
elbringaztam fasliert, vettem is. 3m gyartmany, nem is tudtam h ehhez is ertenek.
elindultam a olajfak fele, majd eszrevettem h senki sem melozik. inkabb ping pongoztam egy oran at egy sraccal, fociztam amitol ujra fajt a labam es visszavonultam a lk-mba.
az egyik kommunista beult hozzam es hosszan elbeszelgettunk.
most jottem vacsizni, de az kesik, a v szobaban ul mindenki es bamulja az egyik jeloltet.

koszi h szavaztok.

meg ejfelig chateltem csibe-vel, benyakaltam a maradek feherbort es csipugo fejjel iranyba vettem a lk-t. egy ven banya be is szolt ejfel korul, h latszik rajtam h "nem itt vagyok..." hulye picsa, nem kepes felfogni h a net az egyetlen csatorna h kommunkaljak a barataimmal

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

jujuj atti, egyre kevesebb impulzus er teged, mi lesz veled? mi lesz ha elfogynak a filmjeid, tonkre megy a laptopod es lekopasztottad az osszes olajfat?

emlekszem mikor az elet celjairol beszeltunk nalam. Nem tudom elkepzelni, hogy ez legyen a celod, annal te sokkal atraktivabb ember vagy.

Ha esetleg talalkozol Russel Crow-val, akkor udvozlom.

Ja es jok a csajok? gondolom nem nagy a nepsuruseg, ezert nem mondok korosztalyt, legyen mibol meritened. :D

oruok, hogy hallok rolad, tesokam!