hétfő, április 23, 2007

nextweek

7.ik nap
a 6.ik kimaradt tegnap de gyorsan bepotolom.
vasarnapot itt is igazan lazara veszik. a pajtat kalapaltuk meg 1-2 oran keresztul, majd ebedhez hivtak (manger).
kaja utan golyoztunk, buhl v mi a szosz a neve es nagy femgolyokat kell dobalni mint a Funes filmekben, majd lepihentem az lk-mban es 18-tol lementunk a palyara focizni. az elso 5 perc utan azt hittem h vastudore kell kapcsolniuk, kiszakad a mellkasom es explosal a szivem, de tisztesseggel vegigfociztam masfel orat. meg elveztem is. hazaterve ejtozes, diner, friends es aluka. egyekent itt nappal marha jo ido van, egy trikoban feszengek, majd este 7-8 korul zordabba valik a homerseklet es elkell a pulcsi is. reggel pedig 9ig kod borit be mindent es nem vok hajlando kimaszni az agybol sem.
szoval a 7.ik nap...
eddig nem sok mivel most keltem, de igy reggeli utan megkeresem hova tuntek a kommunistak mar megint es dolgozom veluk...
pisz
ja... almomban megjelent kristi es kikerdezett franciabol, majd jol lecseszett h nem tanulok es elkuldott egy halpultra dolgozni. ez vajon mit jelenthet?????

ebed megvolt. eddig az olajfakat metszettuk. ebedhez elkezdtem inni a par napja vasarolt feher bort. kedvesen megjegyeztek h ez nem a legjobb otlet, ugyanis a deli hosegben konnyen fejbeveri az embert. ja, nem mintha nem ez lenne a cel. :) ufff erzem is
de nem baj szieszta van, delutan folytatjuk a fazast.

Ebed utan lefekudtem alukalni. 17kor megkerestem a tobbieket az olajfak kozott. Kaptam egy machete-t es apritottam az agakat.
19kor abbahagytuk a melot. En letusoltam, a tobbiek toban pancsiznak. Nnna nekem az meg hideg.Ma megint megdolgoztam a vacsiert. Igy sokkal job…

Nincsenek megjegyzések: