vasárnap, április 08, 2007

Yo!da

semmi sem az aminek latszik...
pentek delutan megneztem a party prognozist es megletven a jovo het penteki dj yoda partyt, ugy dontottem, h eltolom az indulast par nappal. nem fogom kihagyni yoda-t. szombaton meg sinko titan modeselektor orulete, szoval meg partyzom egyet mielott magamra oltenem a cowboy kalapot es kezembe vennem kapam, gereblyem.
indulas vasarnap este, addig pedig u gotta fight for ur right... 2 PARTYYYYYYYYYYYYYYYY
penteken muka utan hazaballagtam. atjott betty, mester, vampirka. beszelgettunk, lightosan iszogattunk. elkezdtek szallingozni az emberek es a vegen mar 12 jobarattommal egyutt celebraltuk h megint eltunok vegre. :)
a terv az volt h seggreszegre isszuk magunkat es orommel nyugtazom h barataim nagy resze sikeresen teljesitette eme kituzott celt.
borika hozott vmi hazi palinkat en onnan kezdtem elveszteni idoerzekemet es onkontrollomat, majd a lipiek fele finlandia tette be a kaput nekem es meg jonehany sorstarsamnak. ugy emlekszem leginkabb arra mentunk ra h ki tud hulyebbnel hulybb lemezeket felrakni, majd rohogve ugraltunk a szonyegen. david hasselhof - i am looking for freedomja meg mindig telitalalat. de az r-go letezem is mosolyt csalt jopar ember arcara, nem is beszelve dolly roll - vakaciojarol. kb igy zajlott, tokeletesen. :) koszi sracok
most atjottem ocskoshoz, mert a draga unatkozott ugyhogy atjott reggel 8kor. lemossuk az autot, delutan meg talizom kisagival sztem.
azon filozom h meg visszamegyek kedd, szerda dolgozni, megse toltsem teljesen haszontalanul a meg elottem allo egy teljes hetet.
mindekinek zolderdoben, lanyoknak meg szabad-e?

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Most akkor tenyleg elmentel?
Es ott vagy?
many puszik