szerda, április 04, 2007

vote

andi reci blogjabol ihletet meritettem, tessek szavazni.
nos... tegnapelott este iszogattam fekusszal. tegnap melo utan azonnal lefekudtem alukalni.
atjott victor, elvist meg doorst neztunk iszogattunk beszelgettunk.
aztan aluka megint. nem nagyon porgom szet magam utolso napjaimban itthon.
dorkaval kellene meg talizni, csak neheznek bizonyul.
voltam ma reggel elintezni az EU TB kartyat. gondolod kaptam?
nem.
- khm... onnek tegnap megszunt a munkaviszonya?
- igen, tudja kimegyek kulfoldre es ki kellett lepnem.
- de akkor nem jar ien kartya. hisz nem is fizet TB-t.
- remek, es amit eddig fizettem?
- az mas... de nincs munkaviszonya nem is jar semmi.
- whatever

no comment. nekik van igazuk ugyis. ugy alkottak meg a rendszert h mindig nekik legyen.
pentekre szervezek egy kis osszerofenest a lakasomban. ha szeretnel jonni, keress meg v irj ide egy kommentet. terveim szerint jobarataimmal beszelgetunk, berugunk osszeesunk es ha szep az ido szombaton akkor pokrocon piknikezunk a m-szigeten.

Nincsenek megjegyzések: