péntek, március 30, 2007

here we go again

elmult napok esemenyei, dijoheyban.
keszulodes van, a kommunalis let mar csak hetekre van tolem. oly annyira h ma fel is hivjuk oket borikaval. talaltam a neten sok sok okos cikket roluk, kaptam egy konyvet, ami a provance-i elet mindennapjait taglalja.
munkaban is az utolso napokat toltom. meg a jovo heten dolgozom, aztan koszonom befejeztem.
ifju padawanom eltanulta amit lehetett. en mar csak biztonsagi ovkent mukodom. jovo heten jon egy ujabb ifju titan.
ariel elutazik a hetvegen szloveniaba es nem is jon vissza egy hetig. ez van...
a jovo hetemet igyexem majd a barataimmal valo talalkozasnak szentelni es rengeteget iszogatni veluk.
sajnos vagyik szulinapi bulijarol le fogok csuszni :(
oriasi dilemmaban vagyok meg mindig azzal kapcsolatban h vajon milyen cuccokra lesz szuksegem odakint. amivel nem tok dulore jutni a cipo vs bakancs, illetve h kell e nekem odakint kisbicska eldontendo kerdeskoron.
tegnap vampirka felhivta a figyelmem h szerezzek be eu-s tb kartyat, ma reggel ariel hozzajutott a sajatjahoz ugyhogy a jovo heten attinak is lesz. bar utalja a burokracia minden formajat.

Nincsenek megjegyzések: