kedd, május 02, 2006

window change

megfujt a valtozas szele...

hol kezdjem?

munkafront: mult heten kozoltem a manageremmel h ezen a szombaton nem tok dolgozni. kertem h a dayoffomat keddrol tegye at szombatra. de ra sem bagozott. hetfon megkerdeztem h miert nem tortent semmi csere a beosztasomban? aszonta h nem tud szombatra szabadnapot adni, kulonben is maradjak csendben mert most elhuzok 3 hetre es szarban hagyom oket. mondtam neki h leszarom, nem fogok bejonni szombaton. erre elszaladt.
10 perc mulva a duty manager megjelent es megkerdezte h en meg azt hogy kepzelem h nem megyek be dolgozni, amikor szukseg van ram, adtak 3 het szabit meg egyebkent is. vitaztunk vagy 10 percig, a vege az lett h vagy bemegyek szombaton dolgozni es akkor minden suti vagy talalok vkit aki helyettesit vagy kirugat ha nem megyek be. haaat ezzel a modszerrel nalam a wilagon semire nem megy az tuti. beszeltem par kollegammal de senki nem akar plussz orakat vallalni szombat este. a fo ok amiert szombaton semmi estre sem akarok melozni az az volt h lehet h meglatogat kata londonbol s eleg nagy marhasag lenne a sainsben lenni, de most mar ez atcsapott elvi sikra. nem felek attol h kirugnak mert nem tehetik meg egyik naprol a masikra, meg egyebkent is utalom es tovabballnek, csak elotte meg kihasznalom a fizetett szabi elonyeit... szopas csak akkor lenne ha ho vegen amikor visszajovok kiderulne h nem fizettek ki a szabit es munkam sincs, de ezt nem tehetik meg. otthon talan, de itt ilyen nincs...

lakasfront: ramon munkat kapott london mellett vmi cegnel szoval 2 het es kikoltozik. ez azert nagy szopas mert hirtelenjeben kell vkit talalni aki elfoglalna a helyet... mirkoban bizunk nagyon, majd csutin megmondja h bekoltozik v sem. ha nem akkor norikara harul a feladat h talaljon vkit... nem irigylem erte, meg sokkal jobb lenne kozosben valasztani vkit, de hat en mar otthon fogom suttetni a hasam.

maganfront: egesz jol vagyok, persze a munkahelyi kakaskodas kicsit lehangol, de az h hazamegyek uberel mindent. setaltam ma a cityben, megcsinaltattam a nyaklancomat, mert eltorott, vettem ajandekot ocskosnek meg vlagyanak, meg egy uj cipot is beszereztem mert a cons-om megadta magat teljesen. most be kellene mennem a sainsbe tovabb gongyoliteni a szombat issue-t, de inkabb holnapra hagyom. ma mar nem bosszantom magam vele.
tele ettem magam rantottaval, sztem alszom is egy orat mert az ejjel nem sokat sikerult. aztan meg rendet rakok es elkezdek dobozolni, borondolni...

most hivott a bank es lerabolt 100 fontot... ahogy elerem a 0-t lelepek innen. ez egy vortex.

Nincsenek megjegyzések: