vasárnap, május 28, 2006

oh my god

szombaton reggel 8kor keltem. pakolasztam, egesz nap ki voltam rendesen. ocskos jott segiteni. aztjott robi haverom, megbeszeltuk h kint sincs kolbaszbol a kerites. megjott vampirka is albucsuzni.
kigurultunk ferihegy 1-re. becsekkoltam. a noci a lemeztaska lattan elfeheredett. majd rapakoltatta a merlegre. 14 kilo.
- az sok.- mondja.
- nem ugy van az. csak meret van megadva, suly annyi lehet amennyit akarok.
- ahan. jol van, de a gep kesik 2 orat. kellemes utat.

hoppa azzal a lendulettel kesem akkor le az utso vonatot es reggel 6ig szivhatok lutonban. faust. mentem reklamalni. kiszedtem beloluk egy masik jegyet a vasarnap reggel 11-es jaratra. 2 oramba telt.
azonnal felhivtam editet, h talalkozzunk. de nem vette fel. hivtam kisagit is. borunkbol ugrottunk ki mindketten, jol tervbe is vettuk a a38 hajot estere egy kis breakre. vampirka is oda keszult. meglegjobb...

ferihegy utan beugrottunk anyuhoz egy csodas toltott csirkere, sebtibe bevagtuk a madarat meg magunkat a kocsiba es mentunk hozzam. ugyanis idokozben felhivott edit h atjonne este. szebb nem is lehetne.
edittel beszelgettunk, sorozgettunk majd nekivagtunk az ejszakai jaratoknak es behajoztunk. ezuton szeretnek koszonetet mondani a szponzoraimnak akik nelkul ez a csodas este nem johetett volna letre. boogieztunk a remek zenekre, majd hazatertunk. aludtunk par orat. ocsem tobbet is, olyannyira h elfelejtett ertem jonni es kivinni a repterre. a kisasszonnyal kikocsikaztunk, ott tali ocskossel, becsekk rutinbol, erzekeny bucsu, utazas. az zokkenomentes volt. hosszu uncsi. vania es norika a palyaudvaron vartak. :) itt jo szar ido van. az volt az elmult 3 hetben vegig. felhivtam az erektalos csajt, de meg nem tud semmit. en meg annyit sem. vagy megyek holnap 10-re halazni v nemtom mikor satrat erektalni londonba.
fure megint brightonban kolbaszolni. nem is jo. viszont a jovo havi fizummal mar tuti egyensben leszek. elerem a buvos nullat. hahahahahahahaaaaaaaaa
addig viszont megkattanok, plane most h gondolataim meg a tegnapon kavarognak...

Nincsenek megjegyzések: