hétfő, május 01, 2006

go straight

hej
ma dayoff volt. allatul telt. terveim is voltak, de a tragya angol idojaras miatt semmi sem lett beloluk. az h a napot nem lattam mar egy hete az egy dolog, de h alattomos modon essen amikor en piacra akarok menni, az mar mindennek a teteje. mergemben eladtam par lemezem, amiket mar nem hallgatok es vettem belole egy hajegyenesito kezi keszuleket. nagyon meleg a pite...
itthon jol bele is huztam, kiegyenesedtem, majd a halaba remisztettem vaniat, aki atugrott par orara. aztan megjott noracska is, haaat nezett nagyot.
rendet raktam a szobamban, dj-ztem.
meg 5 munkanap es egy hetvege valaszt el zuglo citytol. a melo sok izgalmat biztos nem fog hozni, a 7vegen viszont kata meglatogat, vegig kalauzolom brightonon, aztan majd egyutt megyunk fel londonba. en meg majd dekkolhatok a repteren 6 orat.
sebaj...


Nincsenek megjegyzések: