vasárnap, május 21, 2006

history repeating itself

tegnap atjott adam ocsem. este megerkezett, fruzsi, dani, miki, tomi es elkezdtunk videokat bamulni meg sorozgetni.
kaptam egy sms-t egy regen nem latot no ismerosomtol, h ma este fussunk ossze. siman...
mikivel bementunk a citybe. elertuk meg az utolso sarga metrot, majd celba vetteuk az utso keket, am lent ellenorok fogadtak h jegy nelkul meg vissza se mehetunk. na persze. mozgolepcson fel, a forgalmi ugyeletes neno aszonta h ha veszunk most jegyet akkor megallitja a kedvunkert az utso metrot. jeeee, vettunk jegyet leszaladtunk es elment a metro az orrunk elott. ha ha ha nagyon vicces.
aztan csak odaertunk a tuzrakterbe. ott tali corvinekkal meg maargittal. nagyon jo volt latni ot ujra. sajnos a kamerat nem vittem de egy gyonyoru szokefurtos lanyt kell elkepzelni baseball sapiban ami mindeg is a gyengem volt. :) beszelgettunk, iszogattunk, ping pongoztunk, aztan eltunt. hip hop, csiribu csiriba. nade ebben mar rutinja van. majd egy ev mulva lehet h megint talizunk par percre.
mi meg ott maradtunk, majd 4 korul haza indultunk. en lesetaltam a deakig.

ma ocskos atjott, meglatogattam joanyamat. festik a lakast. nagon pofas lesz. ettem hazikosztot. nagyon jo volt. fincsi fasirt. nfs:mw-dal jacottunk. most itthon again.
a kirandulas kedden lesz. eddig mar ketten vagyunk ocsemmel. jeeee...

Nincsenek megjegyzések: