péntek, május 26, 2006

days of our lives

szippp szippppp
baszki atti szedd ossze magad, vendeg van...

ja hello
khm...
akkor elkezdem, kezdhetem? rendben

edittel elindultunk barssoizni. persze mire odaertunk, addigra a nyugdijas sereg mar lecsapott kedvenc etelemre, de egy jo adag marha porkolt meg jutott. a napkozim kedvenc csokis piskotajaval meg traubi helyett vacak fantaval.
izkavalkad, ebben a helyben nem lehet csalodni...

onnan tovabballtunk a var iranyaba, mert gemmanak megigertem egy echte magyar kulcstartot, ott meg hemzseg, azonkivul a var szep. beterveztem meg egy alagut felett uddogelest is, de az le van zarva. kolbaszolas, liftezes 100 forintert a konyvtarbol. ezt a rohadt lehuzast. tabanban fetrenges.
nagyon jol ereztem magam, a kisasszony egyszeruen ba'jos.
hazajottunk amikor a napocska mar lazsalt es megneztuk a fecniboj brightoni partyjat. kicsivel tobb kedvem lett visszamenni, ugy 3 percig, se.
most itthon, csomagolnom kell, vampirka uton felem. nem jol vagyok, de legalabb rosszul. mondjuk ha mar ott leszek jobb lesz...

Nincsenek megjegyzések: