péntek, május 19, 2006

u look like an angel...

rewind nagyon vicces volt. a zene rakas szar, palotai meg cadik a dnb-t nyomatta. boeeeeee...
de talalkoztam majkellel, mirkoval meg a franciakkal meg vampirka is ott volt. o meg before-ozni is atjott majd jol elaludt. :D
szoval egesz ejjel, beszelgettunk, csocsoztunk, nevettunk.

tegnap mesteremmel talalkoztam. a westendben makosgubaztunk, aztan a margit szigeten hevertunk sok sok oran keresztul. nagyon jo volt.
este talalkoztam valikaval.
ma 11 korul keltem. csinaltunk lecsot, amibol annyit ettem h most meg se tok mozdulni. elvist hallgatok es minden a legnagyobb rendben van.
delutan dorival talalkozom elviekben. este meg vampirkaval.

alig tobb mint egy het es megyek vissza angliaba. anyamekkal se taliztam meg ami miatt eg a pofamrol a bor. na majd a jovo heten.
szememszetre is el kellene mennem mert a jobb szemem elromlott. van egy tores a kepben, olyan mintha egy pici hajszal lenne. de utalom az orvosokat.
most garfield kepregenyeimet olvasgatom. fexem a szonyegen.

Nincsenek megjegyzések: