kedd, május 09, 2006

200

mint a cim is mutatja ez a 200adik post.
tegnap nagy nehezen sikerult elaludnom a die hard 2 kepsoraira, de szenderito almom ejjel 3ig tartot csupan. akkor ocskos felhivott h hurra kirugtak.
reggel kisagival megbeszeltem egy talalkat a margit szigeten. kihevertunk a napra, sorokkel, langossal es beszelgettunk...
aztan beneztem mesteremhez a kirowba, jo volt mar eloben beszelni vele vegre. kikaptam csocsoban. az annyira nem esett jol.
aztan talalkoztam tomi ocskemmel. felmentunk a lakasara, soroztunk, djztunk, csatlakozott szabi is, majd kesobb bettylove. hiaba ot lattam legutoljara a barataim kozul hatalmas flash volt ujra latni.
most meg hazajottem...
az oktogonon megprobaltam jomunkasember leven jegyet venni az automatabol, mire elnyelte a penzem a dog. mentem is a peronorhoz h halo a gep ehes de nem kopik. mire aszonta h a gepet nem o uzemelteti. es? akkor miert van rajta a kurva nagy bkv logo? vagy esetleg rairna h a gep nem mukodik? ja, mingyart rairom...
nagy nehzen 5 perc utan kimaszott az odubol es egy fecnit ragasztott a gepre.
ezek utan tobbet nem koltok jegyre.

Nincsenek megjegyzések: