csütörtök, május 11, 2006

wake up neo...

este bealjultam meg meg akartam nezni a kapj el ha tudsz c filmet de mire decaprio elkezdett csekkeket hamisitani en mar horkoltam. jo nagy marhasagot is sikerult almodnom, az egyik exbaratnomet hallgattam telefonon keresztul ahogy sexel a paisjaval. brrrrr...
ma mar nincs az a verofeny what used to be, de azert 15kor talizom dorkaval a ligetben. legalabb csinalok egy tonna kepet arrol is. (marmint vliget)
allati boldog vagyok itthon. nagyon nagyon... anglia mongyon le.
vampirkaval kellene meg talizni, de batran kulfoldre szaladt :(
viszont ma este totozas vmelyik kocsmaban. hehhhh...
kep kovetkezik a sakkasztalokrol, ahol kamaszkoromban butultam kannasbortol...
location: szembe a regi lakasommal, egybol az ovoda mellett











meg egy kep, ocsem keze altal, ciprusrol hazafele a rofulogepen, hajnalban. csak mert szep.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Ticc, csak jelzem, hogy itt viszont verofenyes napsutes van, es legalabb 200 fok.
udv.