kedd, május 23, 2006

countryhouse

would u say thank u, if i spank u...
kedves kis dalszoveg.
tegnap este ejjel, itt volt majkel meg vampirka. jot beszelgettunk, friendst neztunk, aludtunk. aztan mindenki lelepett. en reggel 7kor masztam fel a galeriara. vmikor meg a postasra ebredtem. levelet hozott. nekem... a barom...
aztan taliztam szamival. kolbaszoltunk a varosban, de vegul csak a margit szigeten kotottunk ki, gyulai majassal, 6 kiflivel, 4 dreherrel. nap sutott, szep lanyok vonultak fel s ala. mi kell meg?
aztan meglatogattam edes mostohamat. most aztan tul vagyok a rokonlatogatasokon. nem kellett sok helyre mennem, mi? ez mar csak ilyen...
aztan hazajottem. tok faradt vagyok, szarul aludtam az ejjel. megneztem a bergyilkos a szomszedom-at, most pufolom a netet, megmosom az osszes fogam es aluka.
holnap meg kirandulas. ugy tunik h peti meg tomi ocskossokkel megyek. jo is az.
jo kis zsirosdeszkat bevagunk, forralt borral. uhhh van meg forralt bor?

most egy kovetkezik majd melyben bizonyitom h brighton nem hagyott erintetlenul. :D
rendornyomozo capt. tits
...
kesobb

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ticka és meggyogyult a plazmalampa?