csütörtök, május 25, 2006

waiting for the story to end

a kirandulasrol par szo.
petike felszedett minket kisautojaval. siman odatalaltunk. utkozben fatboy slim mixet hallgatva bologattunk, mint flat eric.
dobogkon bevagtunk egy ket zsiros deszkat, lila hagymaval, ahogy kell. fogytak a sorok is. aztan nekilodultunk.
nehez terepnek irjak a szakadekot, kulon felhivva az emberek figyelmet a megfelelo labbeli viselesere.
legutoljara 3 es fel eve voltam itt, telen, daniellel, xtaval es xta noverel. akkor meg csak lancok voltak kapaszkodo gyanant. most mar korlatokat szereltek fel meg letrakat. puhanyok. :) viszont nem lettunk fulig szarosak. lemasztunk, megpihentunk, vissza indultunk. meg ra is csodalkoztunk h milyen gyorsan feljutottunk a szakadekon, am a fekete leves csak ezutan jott. kurva hosszu ut, csak folfele, tudo kikop, mongyon le...
ide se jovunk tobbet... :D

volt meg egy kosza irany horany terv, de inkabb mindenki ment a maga dolgara. azt mar nem tom pontosan h az enyem mi volt de semmi extra sztem. ja atjott vampirka meg a volegenye es dumaztunk kicsit meg filmet neztunk.






tegnap: rendet raktam, atjott tomi, irtam neki par cd-t, atjott edit. vele 9 eve nem talalkoztam. pedig anno egesz joban voltunk, aztan eltuntunk mind a ketten. most mar siman elsetaltunk volna egymas mellett az ulicen. hala az iwiw-nek felvettuk a kapcsolatot es osszehoztunk egy talalkat. volt mit meselni meg kepeket nezegetni. sorozgettunk es megbeszeltuk h holnap (ma) felmegyunk a varba. vennem kel magyar cimeres kulcstartot. lassan le is kellene fekudnom... ha fel akarok kelni holnap idoben. csakhogy kora estere mar bennem volt par sorocske es ugy elalmosodtam h elnyomott az alom a kis kanapemom. ejjel egykor tertem magamhoz. meg is neztem az aladdint es nekiultem blogolni.
sajnos a penzem szinte teljesen elfogyott, ugyhogy nem tok mindenfele josagokat vinni magammal angliaba... :( amit mindenkep megprobalok az cigik vanianak meg orias rudik katanak. meg vhogy egy jo rud kolbaszt attikanak csocsalni.

Nincsenek megjegyzések: