szerda, május 17, 2006

2moro comes 2day

jo reggelt

en a tervezettnel elobb keltem hala a kemenysepro bacsinak.
a tegnap is eleg surure sikeredett.
felmentem reggelizni fecohoz, setalgattunk zuglo cityben. aztan vampirkaval talalkoztam. jo volt ujra hallani csacsogasat. :)
fel is mentem hozzajuk, itt laknak tolem 10 percre a volegenyevel.
sorozgettunk, beszelgettunk.
elozo nap atjott ocskos, a bnoje es apu. rengeteget nevettunk. nem is tudom mikor beszelgettem apuval ennyit utoljara. nagyon jo volt. komolyan sirtam a nevetestol a storyjain. :D

most ha mar igy felkeltem elmegyek brassoizni. elobb furcsi, aztan felhivom agi anyut es ha otthon van atnezek hozza.

este vampirka atjon es egy kis beforeozas utan megyunk rewind-ra.

a kepen a bejarati ajtom lathato, es danielnek hala a nevtablam amit titokban szerelt fel frissen vasarolt lakasomra, ezzel hatalmas meglepest szerezve. tenyleg az allam esett le, amikor hazajottem es meglattam. thx bro...

Nincsenek megjegyzések: