hétfő, május 08, 2006

my way

na szoval... meg delutan aludtam egy kicsit, norika addig kiolvasta azt a konyvet amit en a furdoben talaltam es elegge magaval ragadott, matematikarol szol, de sose gondoltam volna h ez ennyire izgi is tud lenni.so, felkeltem pakolasztam kicsit, aztan mar mennem is kellet, meg kajat is elfelejtettem csomagolni magamnak. utso percben dobtunk ossze egy szendvicsre valot. az ut a palyaudvarra kesz vesszofutas volt. biztosra vettem h le fogom kesni a vonatot, mert a cuccaim visszafogtak az egyebkent gyokkettos sebessegemet. a vonaton osszehaverkodtam egy reszeg fel ir fel angol mokussal. egy oran keresztul dumaltunk mindenrol. majd ha visszajovok el kell h menjek norika egyetemenek vmi pubjaba es jol be kell h rugjak vele. jo fej volt.aztan o leszallt, 3 14 eves angol kolyok meg fel. ahogy az lenni szokott a legkisebb belem is kotot egybol. :) aztan tovabballtak. eleg idegesito lehet londonban lakni ha ilyen kis faszok mar a tizenevesek. aztan olvasgattam lutonig. onnan busszal a repterre, most meg itt, meg 4 oran keresztul. aztan meg felszallas. ebben a kutyuben az elem max 3 orat bir. :( net meg van de persze fizetos... anyjukpicsajamarad a doors hallgatas meg az iras. par szo a repterrol. sokkal nagyobbnak kepzeltem. eleg kihalt, a falak menten emberek fekszenek a foldon vagy a szekeken. vannak rutinrokak is halozsakkal felfegyverezve. es ahogy nezem mindenkinek kisebb a csomagja mint az enyem. hogy a picsaba fogjak ezt felengedni a gepre? jo lenne tudni...boltok is vannak, nemelyik meg nyitva is van. majd lehet h beterek. bar penzt nem akarok kolteni egyaltalan. nincs is nagyon mit. vmi uditot max. tok nyugodtan alszanak az emberek... a jobbomon egy nagyi olvassa vmi hiteleti ujsagot. zsir lenne magyarokat talalni es beszelgetni veluk, mert a konyvbol most kicsit eleg. jo lenne mar otthon lenni. varom a pillanatot amikor leszallunk es talizom evivel, hazamegyunk. remelem lesz meg annyi erom h brassoizni eljussak... most mar marha kajas vagyok. emlekszem amikor ciprusrol jottem haza kisagi vart a repteren. 3 het otthon, egyszerre hangzik vegtelen soknak meg egy pillanatnak. annyi mindent szeretnek csinalni, es annyi mindenkivel talalkozni. kivancsi vagyok mennyire fog hianyozni brighton otthon, norika meg vania fog az tuti. elvegre az elmult 8 honapban ok alltak a legkozelebb hozzam. afenne gondolta volna ezt meg a MLY partykon amikor eloszor talalkoztam norikaval. azt talaltam ki melohelyen department-et valtok. atjelentkezem ejszakai muszakba, polcokat feltolteni. nincsenek vevok, halak, fonokok, lehet zenet hallgatni, sokkal tobbet fizet, tele van breakek-kel. persze party elet akkor nuku. de amennyit partyzom manapsag meg se fogom erezni ezt a valtast. persze h sirok allandoan ha egyszeruen kivagyok a melomtol.huhh egesz jo csajok kolbaszolnak itt, bar ezzel a buzi kinezettel amit az egyenesitett hajamnak koszonhetek max a batyjukat szedhetnem fel. mindegy hatha gazdag. :)asszem ditteek itt toltottek az ujevet... izgi lehetet. nem mintha en jobban szorakoztam volna, otthon egyedul. megfigyeltetek mar h a riders on the storm-ban a solo mennyire csodalatos? vissza is kellett tekernem. ocskos kitalalta h leszokik a dohanyzasrol es ugy dontottem h kovetem a peldajat. bar en hivatalosan soha nem is cigiztem, de azert mostansag egyre tobbet gyujtottam ra. szoval ciki... meg van egy fel doboz francia camelem ramontol, azzal meg vegzek aztan (valszeg veszek egy masikat) orokre abbahagyom a fustolest. most 3 ora van itt. meg mindig van kb 2 ora amig becsekkolhatok. adnak kajat ezek a repulon? vagy meg kell h egyem az egyik legikiserot? leragom a labat. marhara uncsizom, azert hadovalok ossze mindenfelet. nem kell am tovabb olvasni. erdekes reszek nem lesznek, ha igen majd felkoverrel lesz szedve. mi? hogy ezt mar az elejen leirhattam volna? legkozelebb majd jobban odafigyelsz hova visz a netsurfod. elmegyek vmi uditoert.
5:37
mar becsekkoltam, fel is jottem a departures reszbe, egy fasza kisplazat rendeztek itt be, h meg az utso pillanatban se keljen lemondanunk a vasarlas okozta gyonyorokrol. en betevedtem a parfums reszbe es joszokasomhoz hiven egybol befujtam magam 212-val, ez a legsexibb illat az egesz vilagon, oruletbe lehet kergetni vele. szoval a jobb csuklom most 212-tol buzlik a bal pedig dg light blue-ba burkolozott. gemma hasznalja a fish pulton. fasza illat az is. aggodasom teljesen hiabavalo volt, siman felengedtek a lemezestaskamat, a borondom is csak 16 kilo volt. tuti narkosnak nez a velem szemben ulo mokus, csak annyit lat belolem h szorgalmasan gepelek, majd idonkent vmelyik csuklomat az orromhoz emelem es szipakolok. a nagy fekete kabatom miatt nyugodtan nezhetnenek szipusnak. mellettem most 4 gyengeelmeju angol kolyok uldogel. ennyi komplet hulyet egy rakason...
a repulest meg elhataroztam h elvezni fogom. a reszeg mokus a vonaton ugyis elmagyarazta h ha meg le is allna az egyik motor akkor ott a masik, ha az is kipurcanna meg mindig lehet siralymod lassan szalldosni, ha meg a pilota leheli ki a lelket ido elott, akkor meg mindig ott a masik, azt ha az is kapitulal, na akkor van ciki...
hala istennek eleg almos vagyok, so, majd megprobalok alcsizni a gepen. welcome to jamrock... egesz nap ezt hallgattam. probalom kiszurni h ki lehet magyar, de allandoan magyar beszedet halozok be. aztan nekiallok fulelni, de csak angol...
jol jonne meg vmi ital, de az elozo fel lityo asvanyviz is 1.3 fontba kerult. akkor mar inkabb a konnyeimet nyelem. hahhh magyarok...

Nincsenek megjegyzések: