vasárnap, május 07, 2006

things to make and do

pentek: este melo vegeztevel hazasetaltunk. csapatunkat erositette mikro, momo, flo es elmaradhatatlan tarsam norika. utkozben egy rendorno lesisseget minket, hangoskodtunk. ithhon rogtonzott hazibulit tartottunk mikro nevnapjara meg csak ugy. megjelent kali is egy lanykaval meg haverjaival. vegul mar 10en dongettunk a konyhaban. intereuroparty, magyarokkal, spanyolokkal, franciakkal, nemettel. ez a legviccesebb brightonban. :)
en nyomattam a zenet minden letezo forrasbol, de az erosito megkattant, a fulesem eltort, a pc speaker kontaktos. de a nev kotelez...

szombaton olyan hangoverrel ebredtem h azonnal vissza is fekudtem. demalgonert kialtottam de jajjszavam suket fulekre talalt. forro csokival vigasztaltam magam meg azzal h csak 4 orat kell dolgoznom, azt is gemmaval,aki igen jo tarsasag. ehelyett kaptam 26 doboz akcios dover sole-t, 2 fontert kilojat meg megreszegedett elmeju angolokat akik ugy vettek a halat mint ena sort. (hatosaval)
aztan haza. krafty kutsra mar semmi erom nem maradt, inkabb vaniaval lazultam. kalozos filmet neztunk, chill... kicsit takaritottam is.
most pakolaszni kellene, de nem visz ra a lelek. a lamjakat mar biztonsagba helyeztem, lemezeimet kivalogattam, ruhak is vannak a borondben.

evilepke fog kijonni elem a repterre, ezer csok is erte.
info:
Monday 08 May
London Luton To Budapest (Terminal 1)
flight 2581; dep. Mon 08 May 06:40arr. Mon 08 May 10:10


en meg ma hazaindulok, az mas kerdes h lutonon dekkolok majd 4 - 5 oran at. otthoni teflonszamom is van vmi vagy lesz. majd megirom ide.

dorka neked sok sikert a vizsgahoz.

Nincsenek megjegyzések: