szerda, május 31, 2006

naked in the rain

hi guys
hogy van mindenki? en koszonom egesz jol. nna persze nem azert mert ujra anglia foldjet taposhatom. egyszeruen csak elfogyott a nyavalyognivalom. ha meg van is min ( k. halak) most vhogy nem tudnak idegesiteni.
tegnap dayoffom volt, kolbaszoltam a cityben. vettem lemezeket tomi ocskosnek. az egyik annyira megtetszett h meg is tartom magamnak. itt tipikus angol ido van, napsutibol esobe amibol vissza sutibe. ez igy is marad sztem. mikor megerkeztem a csajok pruszkoltek h az elmult3 hetben csak esett meg fujj meg boeee. bent az egyik angol "haver" kijelentette h csodas ido volt meg 2 hete. naja ezek mar seggreulnek 4 ora szunetmentes napsutestol is.
ez volt a meterologiai resz.
most az a resz jon amiben leirom h hala az internetnek felvettem a kapcsolatot edittel es vagy 4 oran keresztul beszelgettunk tegnap este. jo volt ujra hallani a hangjat. sot idonkent meg lattam is amikor a webcameraja ugy dontott h mutat valamit gazdajabol.
ejfel korul szunyokara vettem a dolgot, de eleg sokaig nem jott alom a szememre. amikor jott akkor mirko is jott 2kor es mivel h kulcsa nincs felebresztett. a terv az volt h 8kor felkelek es megyek gyurni. ebbol 9.30 lett. de azert leugrottam a terembe. belekapaszkodtam a rudba, alig birtam el. csinaltam par felulest es mint aki jol vegezte olgat hazajottem.
penteken lesz victornak a szulinapja es vmi bulit akar csinalni. lehet h visszuk a lemjakat is es zenet fogok szolgaltatni. jo lenne. o egyebkent egy spanyol srac es felajanlotta h majd ha visszamentek madridba akkor el lehetek naluk egy darabig, ugyis bazi nagy hazuk van. szoval lehet h a kovetkezo megallo spanyolorszag lesz.

Nincsenek megjegyzések: