kedd, október 28, 2008

triton records

csúnya rossz Ess Neki...

más

láttátok a pop, csajok, stb-t? nah, most én is zenei összeállítást készítek egy lánynak. nem szabad összedobni, fontos a sorrend, a hangulata. szóval válogatok...

tegnap munka után hazatekertem és bedobtam a szunyát. 37 perc alvást engedélyeztem, majd a niagara alá vetettem magam.

azon ritka alkalmak egyike volt a tegnapi, amikor elhagytam lakhelyem és a városba indultam. szilvuplé a hely ahová néha kocsmázni járok, leginkább májkel miatt, de említésre méltó még a kedves személyzet is. a salsa est nem dob fel, de arra nem is muszáj odafigyelni, a piros-feketében hullahoppozó lányok látványa meg nem disturbál.

társaságom kiegészült még vargadanival, a norvég lánykával és egy francia mókussal. pár sör mellett megbeszéltük, hogy ki merre járt és ott mit csinált.

éjfélre értem haza és belealudtam monica és chandler eljegyzésébe.

1 megjegyzés:

Ildikó írta...

Én is Monica és Chandler eljegyzését néztem tegnap. :))
Ildi