hétfő, október 13, 2008

hiába mész az erdőbe...

nem, nem kirándulni voltam és ábrándultam ki, hogy nem találtam fákat...
lustálkodtam egész hétvégén és amikor meguntam akkor is folytattam.

ha jól emlékszem, péntek este a világon semmit sem csináltam. ezt szombaton sem hagytam abba. délután átjött dorka. brassóit főztünk és piros bort ittunk. készültünk az éjszakára. fél 11 körül a 7es felé vettük az irányt. a buszmegállóban rájöttem, hogy pénzt nem hoztam magammal. akkor séta vissza. astorian talákoztam szamival. lesétáltunk a ráday-ba. ott még több barát.

a hely még kinéz valahogy, de a hang az katasztrófa. az első hangfal előtt vertünk tanyát, amitől hamar megsüketültem, de legalább nem egy dobozt kellett hallgatnom egész éjjel. magyar dj-k nyomták a slágereket. house of pain-től a ratm-ik. már vártam meat katie-t mint a messiást, hogy véget vessen ennek. nem is kellett csalódnom. 2 óra csodaszép house muzsika szólalt meg a kezei alatt.

kimentünk cigiért, amit nem kaptunk, de egy gyros-t benyomtunk.

vasárnap este átjött cukorka. beszélgettünk, megnéztük az agyament haary-t majd aludtunk.

ennyi volt a weekend. percről percre. nekem teljesen megfelelt.

ma itt melóban csak a titánokkal vagyok. főnök költöztet.

majd ha történik vmi vagy eszembe jut akkor megírom. a semmiről ez a pár sor is elég kell hogy legyen.

Nincsenek megjegyzések: