szerda, október 15, 2008

somebody is watching me...

hi boys and girls

atti is here, a webaruhazból nyomja ma nektek a show-t. elhatároztam, hogy csak szép dolgokról fogok írni.
kezdem azzal ... és még sorolhatnám. időt kérek, gondolkodom.

szép pld, hogy rengeteg időm van magammal foglalkozni. és remek társaság vagyok. már ismerem magam kívül belül. lassan kiépítek még1 személyiséget, még izgibb lesz úgy.

rájöttem egy nyelvtani problémára is. a "sör" szó módosul a beviteltől függően. az első még rövid ö-vel írandó és ejtendő. a második korsónál is a helyes ejtés "kérek egy sört". ahogy telnek az órák nyúlik meg a két kis pontocska vesszőkévé a karika tetején és lesz belőle
- mit adhatok?
- sőőőőőőőőőőőőőrt...

tegnap egyik kedvenc szórakozásomnak hódoltam és elkezdtem eladó tanyákat nézni az express..hu-n. rengeteg álomszép házikó várja, hogy életet vigyenek belé. karámmal, búboskemencével, fehérre mázolt falakkal, tetőgerendával, erdő mellett, szántó oldalában, halastóval a közepin. szeretem dédelgetni az ötletet, hogy pár emberrel leköltözünk egy ilyen helyre és ott élünk boldogan. btw, ha valaki érez magában késztetés, hogy belevágjon egy ilyen projectbe az ne habozzon értesíteni engem.

gondolkodtam, hogy miből lehetne bevételt kovácsolni. az egyik tanya bp-től 40 km-re volt és tartozott hozzá egy épület 6 lógarázzsal. azt ki lehetne adni pld pesti huszároknak és lovagináknak. cserébe mi megetetjük, sétáltatjuk, gondozzuk meg puszilgatjuk kis kedvenceiket.
vendégház is volt, ahol meghúzhatják magukat meg egymást a lólátogatók. erről álmodoztam tegnap...

Nincsenek megjegyzések: