hétfő, október 20, 2008

ezek vannak

2131

és akkor az volt, hogy szombat délután hazajöttem, készítettem egy nagy adag darálthúsos tésztát édes-savanykás szósszal. este átmentem lipihez és emeséhez társasozni. hajnali ötig építettük catan birodalmát, majd a szőnyegükön pihentem ki minden fáradalmam. vasárnap reggel tízig. lipit ébren találtam, átgurultunk hozzám, majd kiságihoz vettük az irányt. ágika felajánlott nekem egy fűtőtestet, hogy hatékonyabban szálljak harcba a mínuszokkal. mint kiderült az ő általa javasolt berendezés egy radiátor, amiben ugye víz kering, nálam a lakásban viszont gázkonvektor az ami (nem) üzemel. akkor ez bukta. kaptam helyette egy csinos kis olajradiátort, teljesen mobil, még kerekei is vannak.

feljöttünk hozzám, lipi felboncolta a leharcolt konvektort, kiszedte a belsejét, majd tanácstalanul újra összerakta és csodák csodája életre kelt. eddig nem ment bele a gáz, akárhogy is rimánkodtam hozzá, most meg szelel. nem tom mi változott azóta, hogy öcskös 2 hete eljátszotta ugyanezt, de a lényeg nem is a miként, hanem hogy újra tüzet okád. szó szerint. mivel az elektromos begyújtó része bekrepált, ezért a kis kör alakú ablakot szabaddá kellett tennem és egy szülinapi gyertyával kellett begyújtanom az őrlángot. kértem lipit, hogy adjon rá egy kis kakaót, nézzük meg mi fog történni.

sssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzz... BUMMMMMMMMMMMMM...

ott téredeltem a konvektor előtt, és a 4 cm átmérőjű lukból 30 centis lángcsóva pörkölte le a pulcsim a hasamnál. beszartunk. 1 perc néma csend. hinnye... kisluk befed, tisztelet megad és azóta vígan melegít. rendkívül élvezem.

délután vendégül láttam jucust és megnéztük a fészkes fenevadakat. woody allenre készült, de eltérítettem szándékától. remélem nem bánta meg. film után hazatekert nyulacskára vigyázni.

én takarítottam. este átjött edit és egy üveg fehér bor mellett megbeszéltük, hogy kivel mi van. most ő is hazavette az irányt, én pedig kezdek elfáradni. az 5 óra alvás kevésnek bizonyul.
kikeresem a vadiúj pryor - wilder filmem és felmászom a galériára. majd édesen elaluszom a 13ik percnél. reggel pedig kezdődjék a robot.

2350

végignéztem a filmet itt a székemben üldögélve... nos azok, akik nem látták, nem veszítettek semmit.

1732

nem lesz ezen a héten új ajtóm :(
nem tom micsinálok a 7végén, de pénteken lesz egy tilos party amire elmennék

és fusiba bannert készítek.

jippieee...

Nincsenek megjegyzések: