péntek, október 10, 2008

boldog szülinapot lipi!!!

úgy is van...

tegnap meló után vendégül láttam ablakbeépítő emberemet. megnyugtatott, hogy a wilágon semmi köze nincs az ajtósokhoz és velük ellentétben ő tuti, hogy minőségi munkát fog végezni. kösszép. emelt az áron még 2k-t, majd elsietett. így kell ezt.

vámpír volt tervben estére, de még a kádban ázott otthon, úgyhogy lehajtottam a fejem és azonnal el is szenderültem.
egy óra múlva ébredtem a teflonra. vámpír marad is otthon, én viszont szedjem a cókmókom is menjek inni a gödörbe haverokkal. nem is kérdés. atléta, poló, 2 pulcsi felölt és hajrá. kis csapatunk úgy vonult a nyugati mellett sörrel a kezében, mintha újta 22 évesek lennénk. gödörben talákoztunk még több baráttal, élveztük a jó időt, a keserű seritalt és storyzgattunk. éjjel egy körül döntöttünk úgy danival, hogy ideje hazasétálni. egy óra gyalogolás, közben egy sör, pár szál cigi és fél terra adat mindennapjainkról.

reggel kipihenten felébredtem egy különös álomból. Rómában jártam egy lánnyal (asszem ariel) túristáskodtunk, amikor is szembejött velem a daft punk, bukósisakkal és haverkodtuni kezdtünk. beszélgettünk, ők lecserélték a bukót cowboy kalapra és kiderült, hogy van egy kislányuk és hogy összeházasodtak meg melegek.
reggel igen rendesen meg voltam kavarodva, hogy ez meg mi???

most itt melóban. vmiért remek kedvvel. nem tom. csak vigyorgok.
és ami a lényeg

Lipi, Isten éltessen sokáig haver. Bírlak. Nagyon. Te vén fasz :P



Nincsenek megjegyzések: