hétfő, október 27, 2008

blood, sugar, sex, magic

1821
szombat este. rengeteg szabadnap után, közben.

a szerdát és csütörtököt annak rendje és módja szerint végig lustálkodtam és virtuálban sétáltam afrika homok dűnéin.

pénteken lipi mozdított ki a fotelemből, esztergomba tartott hitvesével. én vámpírt hívtam sidewingnek. vittem a kamerát is és végig filmeztem. nagyon érdekfeszítő felvétel lett. elsődleges célunk geo ládák felkutatása volt. másodsorban a bazilikát is szemügyre vettük. megtudtam, hogy az említett épület kupoláját az ország legvastagabb fala tartja. a fal 16 méter széles. vámpírral kitaláltuk, hogy építünk egy 17 méterest brahiból.

az első genyóláda nem találkozott velünk. mi se vele. a célegyenesben cserbenhagyott bennünk a tudomány és technika és elfogyott a jel a gps-ből. ja, mert nem mondtam, a lényege a geo láda keresésnek, hogy házilag tákolt ládákat helyeznek el a lelkes emberek mindenféle érdekes helyen, ahová gondolom egyébként is szívesen járnak. hegytetőn, kilátóban, csalitosban, akárhol. majd megadják a láda koordinátáját és nesze babám keresd meg. van a ládikában ajándék is és tenni is lehet bele. remek kezdeményezés.

a második láda is hegytetőn volt, csodaszép rálátással a dunára. fél órát bóklásztunk arra, majd hazaindultunk.

itthon megettük a borsófőzeléket, mindenki hazament és lefeküdtem aludni 2 órát. erőt kellett gyűjtenem a kilátásban lévő esti tilos partyra. 21 óra magasságában megjelent lipi és emi, vlagya majd szami. italoztunk, elindultunk. azt előre sejtettem, hogy baráti hangulatú kis party lesz, de messze felülmúlta a várakozást. ott találkoztunk fecóval, évivel, virággal, danival és norvég kanapésurf-ösével. beszélgettünk, csocsóztunk, táncikáltunk. én megpróbáltam mélyebb betekintést nyerni a norvég kisasszony lelkébe beszélgetés által. kinky is beugrott a bulira. nem láttam a csajt 3 hete. még több tánc, még több sör. 4-re már 2-ig sem láttam és 1etlen esélyem az volt, ha hazamegyek.

a mai napot vízszintesben töltöttem, ébredéskor mindent felülmúló fejfájás gyötört, ami a tükörtojás és kakaó valamint az algoflex hatására megfutamodott.

később folytatom...

Nincsenek megjegyzések: