szombat, december 29, 2007

prep h

ma kiteptunk 5 meter sovenyt a foldbol, majd eldolgoztuk a terepet. sokkal jobban nez igy ki. en meg chat-eltem agent j-vel, aki mar az utolsokat simitja a borondjen. holnap pedig megerkezik. a szilveszteri mulatozas a mdg-ben tortenik majd meg velunk. nem megyunk jehova. van dressing code is. casual style. oltony nyakkendo. ilyen ruhaim meg otthon sincsenek, nem h ideszakadva idegenbe. az utolso ket eskuvon is amin voltam ugy neztem ki, mint az udvhadsereg kulon megbizottja. ezzel tobb elvtars van igy, szoval 8an autoba vagtuk magunkat es elindultunk aldozni a kapitalizmus oltaran, megcelozva Arles commercial negyedet. az ugy nez ki mint 8 geci nagy tesco egymas mellett, osszeero parkolokkal, mcdonaldokkal es froccsontott jatszoterekkel. plus xmas lights. mivel egy gatyo 15-40€, zako 30+, igy aztat nem vettem. a tobbiek sem. a csajok persze elemukben voltak es teli zsakokkal tavoztak. najo, meg kell hagyni az en zsakom is teli volt mar az egesszel. elindultam usb-s billentyuzetet vasarolni, mert abban ugyan hulyen nezek ki meg csokornyakkendovel is, de nem akarom szetcsapkodni a laptopot, mikozben tom morello vagyok es vadul gitarozok. de csak dragakat talaltam. meg ps2-eseket. ezt a nerd-ek majd ertik. szoval nem vettem. elkoltottunk meg kb 100€-t mindenfele pirotechnikai egysegekre, ugyhogy alaaknazzuk mas de graniert. remelem a petardakommando(lol) idaig nem jon el, megelexik a nyugati teren valo nezetegysegesitessel.
addig is fatboy slim mix ezerrel, ha mar eleg a house-bol death metal csapkodva, ejjel pedig hofi tukre 6. es van meg egy sorom.
ezt ma olvastam...
... borgatyaban fasz felall, kedvencem a dark metal...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom