szombat, december 08, 2007

este van este van kiki nyugalomban

en is benne vagyok a nyugiban. egesz nap. delelott elbantunk a disznokkal, azta meg ramtort az alomkor. befekudtem frissen kialakitott kutyaolamba es megneztem van helsinget. meg ratalaltam a national geo kerdezz felelek rovatara es onnan meritettem a tudast. most pedig a daft punk koncertet hallgatom korgo gyomorral, mert vacsirol kicsit lecsusztam. a tobbiek lent tesznek vesznek, szombat reven asse kizart h jol erzik magukat, en itt ragadtam.
mit nezzek ma este? jo kerdes...

nos a nepek nincsenek itt. bementek arles-ba italozni. mint kiderult tegnap is itt reszegeskedtek. picsaba h en meg hulye titanicot neztem meg aludtam. pedig nagyon ramferne mar h jol berugjak. egyedul nincs kedvem.
viszont kitalaltam h a macskafogot nezem meg. holnap dolgos nap lesz. halottakat kell feldolgoznunk. szeretem csinalni es egesz jo is vagyok benne. vajon van hozza angol felirat? vagy fr? az megjobb lenne...

Nincsenek megjegyzések: