péntek, december 21, 2007

nest

greg megint elkoltozott, ezuttal nemet orszagba indult el tegnap ejjel vonaton, h ujra lassa szuleit es terhes bnojet. majd januar 7en ternek vissza, aznap amikor agent J elhagyja a kommunat es en visszakoltozom a nagy kozos vendegszobaba. el akartak mozditani innen is, mert jon 3 lany es kellett volna nekik eme chambre, de alltam a sarat es megvedelmeztem. igy a raszta srac koltozott be alam, mert most mar a galerian tanyazok. nagyon tudnam dijazni ha lenne egy ien szobam, mint ez. benne egy fasza kis kuckoval. de hat nem van. csak ideiglenesen.
fura dolog h otthon megvan a kis 34 nm-es lakasom es megse tudtam belakni mig benne eltem. talan a buntudat haunting, amiert eladtam a masik kecot. nnna ebbe ne menjunk bele.

pentek leven takaritas es kenyersutes a prg. taka-vakabol nekem extra resz jut ki, mivel bekoltozik Fridi es en feljebb move-olok egy emeletet. asztalkat is csinaltam, h legyen min irnom ezeket a sorokat. 4 db muanyaglada es egy pozdorja lap. nem vagyok egy noe.

ha nem kellene azt a nyamvadt kenyeret baszkodnom, akkor most vennek egy forro duschbad bitte-t vagy h kell leirni es szundiznek vagy 2 orat. igy majd a sutes utan.
ezuttal rasztaman is csatlakozott hozzank es mar ki van akadva morgon. de jol kezeli, siman a kepebe rohog. en ennel jofiubb vagyok, es csak a hata mogott mormolok par szalonkeptelen magyar szot.

nemsokara karacsony. itt meg annyi kari feeling sincs mit otthon szokott lenni. a legdurvabb eddig brightonban volt, ahol mar oktoberben minden kirakat arra figyelmeztet, h jezuska betori az orrod es a saskakat kuldi a csaladodra ha nem vasarolsz eleget.

itt meg fa sem lesz, asszem a gyerekek kapnak majd vmi ajandekot, mi gondolom eszunk vmi finomat. tegnap jott par srac az uj kommunabol, amit most epitenek es hoztak egy oziket. eleg beszedhibas joszag volt, egy fejjel alacsonyabb mint az atlag es a bore sem volt mar rajta. biztos kurva meleg van a hegyekben ezert vedlette le. most a hutohazban log 2 kampon es fazekrol almodik. asszem feco eskuvojen ettem ozet. az finom volt.

a laptopbol fincsi jazz szol, a speakereket nincs ertelme idehozni, ugyhogy csak zongicsel a muszika. ugyis veknyak a falak. jut eszembe erre majd oda kell figyelni. kertek h kuss.

Nincsenek megjegyzések: