hétfő, december 10, 2007

got milk, no

... wait... bullshit, got beer
jippie
kimostam a cuccaim. celfotoval az igaz. mire betomtem az osszes goncom megjelent morgo mogottem es igencsak lelombozta a hir h most kezdek mosni es nem most szedem kifele a ruhakat. igy megy ez itt.
akadt mara par csipos megjegyzes, amit nem tudok hova tenni es elszomorit, mert nincs kedvem se defendelni se belemenni hulye jatszmakba. szoval ugy dontottem h ma va a napja h kimegyek a superU-be es veszek par sorocsket meg egy adag dohanyt es azzal toltom az estem h csendben lereszegedjek es a tudomet is elgazositsam.

ocskossel es borikaval beszelgetek. nagyon jo h adival vegre tok kontaktolni, nem foglalkoztam vele az utobbi idoben es ez nem szep dolog. erdekel mi zajlik le a kis pocsos fejeben. megiscsak a kistesom.

mostanaban sakkozunk eleg sokat, az elejen verhetetlennek bizonyultam de az utobbi idoben annyira szarul jatszom h meg greg kutyaja is kenterbe verne. hmmm az az atkozott dog tobb francia szot ismer mint en btw.

nnna ahogy tompulok folytatom majd

ahogy ismerem magam nemsokara wilagfajdalom es erzelgos reszek jonnek majd

Nincsenek megjegyzések: