péntek, december 14, 2007

emlekszem a helyre

emlekszem a lanyra

vig napot elvtarsak
szobatarsam eltunt 3 napra, piacozik vmi tavoli varosban. igy absolute king of my castle, ki is takaritottam, rendet raktam.
a crazy fog egyebkent elszallt a feje folul es ujra jokat rohogunk egymason. hala is tennek, kezdett mar nagyon idegesito lenni...

tegnap traktor vezetesi leckeket vettem, egesz jol megy mar, de most platoval kellett hatrafele beparkolnom. ezuttal sikerult is. ezen felbuzdulva meg wc-re is traktorral akarok menni azota.

misimokus, a 28 eves holland joga bajnok elhagyja kozossegunket. a vegere mar kezdtem megkedvelni. jott helyette egy 21 eves raszta srac nemetbol. nagyon jo fej. sokat dumazunk meg egyutt melozunk. elgondolkodtam azon h en is megrasztasitom magam, de meg nem eleg hosszu a hajam... ugyhogy project ugrott. marad kocos meg kunkori es kotkoda.

greg addig kinlodott es toltott napi 4-5 orat a gep elott amig vegigcsinalta a mtw2-t. latnotok kellett volna a kepet. engem a fene esz meg, mert sehol sem tartok. mondjuk inkabb a flash-t kellene tanulnom. meg ugye a fr nyelvet.

megprobaltam ismeretlen emberekkel kapcsolatot teremteni es beszelgetest kezdemenyeztem via internet, de nem jartam sikerrel. nem eleg nyitottak az emberek.

tegnap nagy nap volt, reka es daniel szerelmenek gyumolcse egy 3 kilos gyermekke notte ki magat, ami nem kis dolog. megegyszer gratulalok. vickynek is, bar neki egesz mas apropobol. szoval Virag mar koztunk jar, es ezt gondolom melto modon meg is unnepeltek draga barataim. en csak lelekben lehettem ott, de azert csapra vertem egy uveg voros bort. majd miutan elfogyott egy felig ures (v teli, ahogy tetszik) poharral betertem a hutobe es onnan mar sorrel tertem vissza. pedig borert mentem. na, szoval jo estem volt nekem is.

ma asszem semmi kulonoset nem csinalunk. en mar kitakaritottam a klotyot. ugyhogy mosom kezeimet, hagyjanak beken.

ohhh, vampir ajanlasara, h jobban megismerjem onon magamat elolvastam a horoszkopom. asszem engem elcsereltek a korhazban, mert egy betu nem volt igaz belole. lehet h megse vagyok bak? elolvastam a nyilast is, mert fater, ocskos pld az es kiderult h en is. szo szerint. sajnos a jovorol semmi nem derult ki. aki jo ebben a horoszkop dologban megirhatna kommentben h mi fog kisulni ebbol az egesz kommuna dolgobol szamomra meg ugy egyebkent h mit fogok csinalni, hany gyerekem lesz, kitol, telefonszama, es ha tud lottoszamokat kuldje azt is.
kosz.

Nincsenek megjegyzések: