szerda, december 05, 2007

daisy

irok
csak a hangerot meg feljebb tolom, pill…

megvan, mehet.

van egy birkaszunk, bolo a neve es engem pierre richard-ra emlkeztet, foleg ha mosolyog. marpedig eletvidam egy figura. megkerdeztem tole, h megtanitana- e banni ezekkel a gyapjas joszagokkal, mire vmit elnevetgelt franciaul, amit nem ertettem. aztan masnap reggel vele mentem a karamba es csak csinaltam amit o. kezdetnek megetettuk a barkikakat. tobb mint 100 allat varakozott a reggelire. amint beleptem kozejuk szenaval a kezemben ezek a felenk joszagok gyokeresen megvaltoztak. kiszagoltak az etelt. ram bamultak. szinte az elso pillanattol kezdve a predajuknak tekintettek es nagy sotet szemukkel vizslattak. szinte ereztem ahogy vegigmernek, fogast keresnek rajtam. az egyik mintha meg jegyzetelt is volna. szoval en lepdestem koztuk, terdemmel odebb lokdosve a joszagokat. majd beszortam a szenat a valyuba es hanyatt homlok elrohantam, a karam ajtajaig nem ertem el es mar hallottam azt a remes hangot ahogy ezek a fenevadak ravetettek magukat a vedtelen szenakotegekre, majd fogaikkal teptek, szakitottak. borzalmas volt. alig eltem tul en is.

bolonak van egy nagyon okos bojtar orzo vedo kutyaja is, a nyakorverol leolvasva megtudtam h Tisza nevre hallgat. konnycsepp gyult meg a szemem sarkaba es elmerengtem a zold ret kozepen h mikor is lattam utoljara aldott hazam eme gyonyoru folyojat. olyan 10 perc toprenges utan rajottem h asszem soha, v kurva regen.

sok mindenre ra lehet am jonni itt videken. pelda. mi a legjobb hideg ellen? forro tea? max ha beteg vagyok. meg sok pulcsi? kenyelmetlen es atfuj rajta a szel. hazban maradni? na igen ez egy jo otlet. de ami mindig bevalik az a munka. ma reggel pld 10 tonnanyi szenabalaval pakoltunk meg egy teherautot. azota semmit sem csinaltam. netezem. varom az ebedet, amit ma morgo keszit. repa tuti lesz benne megint.

marseille-be sajnos nem megyek. majd legkozelebb

teljesen rakattantam a leftfieldre es most azzal vigasztalom magam, mert dorka baba leoltott, h otthon vadim lesz a 7vegen. ezt mindig nehezen viselem. en is oda akarok menni…. bruhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Nincsenek megjegyzések: